راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد وحدت ملی و تیری در چشم دشمنان است/قلدرتر از ترامپ هم غلطی نمی تواند بکند
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
شناسه : 271635
7

امام جمعه میاندوآب گفت: قلدرتر و عاقلتر از ترامپ هم غلطی نمی تواند بکند و مردم در روز 22 بهمن که نماد وحدت ملی و پایبندی به آرمانهای انقلاب و شهداست، بار دیگر فتنه ها و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: باید قدردان خون شهدا باشیم.

امام جمعه میاندوآب افزود: ما در دهه فجر با شهدا عهد و پیمان می بندیم که ادامه دهنده راه امام شهدا و شهدا باشیم و در این راه ثابت قدم بمانیم.

وی با بیان اینکه امروز رسالت و وظیفه اصلی ما اتحاد و همدلی در سطوح مختلف است، گفت: باید همه مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند.

حسن زاده به رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: معنویت، اتحاد و همدلی رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی بوده و است و ما هم در این راه گام برداریم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه وظیفه داریم تا مردم را نسبت به انقلاب و نظام خوشبین کنیم، اظهار کرد: دشمنان به دنبال تخریب و توطئه هستند و امروز باید هوشیار و آگاه بود.

وی با اشاره به اینکه نباید اولویت ها را فراموش کرد، گفت: اتحاد و همدلی اولویت اصلی و اساسی است که باید مورد توجه همگان باشد.

حسن زاده با بیان اینکه مردم در روز 22 بهمن بار دیگر وحدت ملی و پایبندی خود را به آرمان های نظام انقلاب نشان خواهند داد، تصریح کرد: روز 22 بهمن امسال نیز مانند همیشه تیری در چشم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

امام جمعه میاندوآب افزود: قلدرتر و عاقلتر از ترامپ هم غلطی نمی تواند بکند و مردم در روز 22 بهمن که نماد وحدت ملی و پایبندی به آرمانهای انقلاب و شهداست، بار دیگر فتنه ها و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.