قرارگاه حمزه سیدالشهدا در مقابل تفرقه‌افکنی‌ها ایستاده است
۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
شناسه : 309040
1
فرمانده کل سپاه در آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه حمزه: سردار سلامی رزمندگان قرارگاه حمزه را مانعی بر سر راه دشمنان و تفرقه‌افکنان معرفی کرد که اجازه ورود دشمن به خاک کشور را نمی‌دهند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از اروم نیوز، سردار حسین سلامی امروز در مراسم تکریم و معارفه سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با بیان اینکه، مردم این استان در حفاظت از ارزش های اسلامی و دفاع از دین پشگام هستند، اظهار کرد: مردم آذربایجان‌غربی، مردمانی هستند که ما آن‌ها را با زیباترین جلوه‌های مهربانی می‌شناسیم.

وی تصریح کرد: صفای باطن، صداقت در وعده و کلام، وفای به عهد، غیرت، تلاش برای نوامیس، کرامت، بزرگی، منزلت و معرفت از جمله سجایای مردم این استان است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: حضور در میان مدیران و مسئولان دلسوز، علما و روحانیون گرانقدر، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح منطقه شمالغرب افتخار بزرگی است که نصیب انسان می‌شود.

سردار سلامی افزود: از‌خود‌گذشتگی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در برابر تفرقه‌افکنی معاندان رمز اقتدار این قرارگاه است که خوشبختانه در برابر دشمنان با اقتدار ایستادگی کرده و اجازه ورود دشمن را به خاک ایران نداده است.

وی با بیان اینکه توطئه‌های دشمن پایان یافتنی نیست و به دنبال فرصتی هستند که به دین و نظام و مردم ما آسیب بزنند، تصریح کرد: همه ما می‌دانیم کشورهایی که دارای مرزهای ضعیف بودند نتوانستند از نفوذ دشمن به درون سرزمینشان جلوگیری کنند.

سردار سلامی عنوان کرد: همه ما شاهد هستیم، کشورهایی که مرزهای آن ناامن بوده دچار چه مشکلاتی شده و شهرهایشان تخریب، فرزندانشان یتیم و خانواده‌هایشان متلاشی شده است.

سردار سلامی بیان کرد: امروزه دشمنان جهان اسلام راهبردهای متعددی را برای ضربه زدن به مسلمانان برگزیده اند که نخستین راهبرد آنان ایجاد تفرقه در جهان اسلام و شکستن وحدت و همدلی مسلمانان جهان است.

وی با بیان اینکه سرزمین اسلامی، سرزمین برکت و رحمت است، تصریح کرد: دشمنان با وجود شکست‌های مداوم باز هم از توطئه های خود دست برنداشته است، خود را فریب داده و به آینده مبهم دلخوش کرده است اما بداند ملت ایران روشن و بیدار است و می‌داند چگونه از هویت، عزت، استقلال و آزادی و اسلام دفاع کند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌توانند در مقابل ارامش مسلمانان، اخوت و وحدت آنان ایستادگی کنند.

وی صمن قدردانی از زحمات سردار اوصانلو بیان کرد: سردار اوصانلو با حضور دائمی در مناطق مرزی، دشمن را به تسلیم شدن وادار کرده است.

سردار سلامی تصریح کرد: رزمندگان قرارگاه حمزه با اقتدار و عزت از ایران حراست می‌کنند.

وی بیان کرد: قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) میدان شهادت سرداران بزرگی نظیر شهیدان بروجردی، کاظمی، شوشتری و قهاری‌سعید و دیگر شهدا‌ست و سردار اوصانلو هم به عینه شهید زنده است.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.