قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
شناسه : 293140
11

سرهنگ پاسدار “نورالدین پالهنگ” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندوآب از حضور حماسی و تماشایی مردم مومن و انقلابی این شهرستان در راهپیمایی خوودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در پیام سرهنگ پاسدار “نورالدین پالهنگ” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندوآب خطاب به مردم شریف شهرستان میاندوآب و بخش های تابعه آمده است.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ

حضور غرورآفرین مردم انقلابی و شریف شهرستان میاندوآب در متفاوت ترین راهپیمایی ۲۲ بهمن که به صورت موتوری و خودرویی در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد، ثابت کرد که مردم غیور ایران اسلامی و به تبع آن شهرستان میاندوآب برای همیشه تاریخ و تا ظهور منجی عالم بشریت دست از حمایت انقلاب اسلامی و تلاش خود در راستای تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا عزیز و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر نخواهد داشت.

حماسه بزرگ و بی‌بدیل مردم در ۲۲ بهمن امسال، بار دیگر عهد و پیمان خلل‌ناپذیر آحاد مردم سلحشور را با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اثبات کرد و تجدید میثاق دوباره امت با ولایت و نایب برحقش امام خامنه ای(مدظله العالی) بود و به دنیا نشان داد که ما مردم ایران اسلامی دست از شعار “مرگ بر آمریکا” برنداشته و “پای کار انقلاب ایستاده ایم.”

اینجانب بر خود لازم می دانم از مردم همیشه در صحنه شهرستان میاندوآب و بخش های تابعه به دلیل حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم‌الله ۲۲ بهمن صمیمانه  تشکر و سپاسگزاری نمایم.

درود بر عظم و ایمان و اراده آهنین شما ملت انقلابی و همیشه در صحنه که این همه عظمت و عزت و اقتدار و حماسه آفریدید و برگ زرین دیگری را برصفحات پرافتخار این انقلاب افزودید و موجبات رضایت الهی، خشنودی حضرت ولیعصر(عج) و شادی قلب ولی امر مسلمین جهان رهبر معظم انقلاب را فراهم نمودید.

سرهنگ پاسدار “نورالدین پالهنگ” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندوآب

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.