قدرت موشکی و نظامی مایه اقتدار است/ ایران به هر تهدیدی پاسخ قاطعانه می دهد
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۲
شناسه : 296715
7
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: قدرت موشکی مایه اقتدار است و همین قدرت موشکی و نظامی و اقتدار نیروهای مسلح سبب شد تا الهام علی اف از مواضع خود عقب نشینی کند.
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه روز به روز قدرت و اقتدار خود را افزایش خواهیم داد، اظهار کرد: هر کشوری که به عنوان مبدا و پایگاه علیه ایران اسلامی ایران نقش آفرینی کند، به عنوان خاک دشمن محسوب شده و با پاسخ قاطع ما مواجه خواهد شد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به رزمایش اخیر این در شمال غرب کشور، افزود: قدرت موشکی مایه اقتدار است و همین قدرت موشکی و نظامی و اقتدار نیروهای مسلح سبب شد تا الهام علی اف از مواضع خود عقب نشینی کند.

وی با بیان اینکه ایستادگی رمز پیروزی است، گفت: هرجا عقب نشینی کرده و به دشمن باج داده ایم و به دنبال مذاکره منفعلانه رفته ایم؛ دشمن پیشروی کرده است و برعکس هر کجا ایستادگی کرده و از موضع قدرت و اقتدار وارد شده ایم؛ دشمن عقب نشینی کرده است.

حسن زاده با تاکید بر اینکه دوران بزن در رو تمام شده است، تصریح کرد: اکنون نیز دشمنان این را بدانند که اگر کوچکترین ذره ای به خاک ایران اسلامی، نگاه چپ داشته باشند؛ با تمام جان و مال خود از میهن اسلامی دفاع کرده و پاسخی دندان شکن و پشیمان کننده به آنها خواهیم داد و نیروهای مسلح و نظامی و انتظامی ما اعم از ارتش و سپاه و بسیج با تمام توان کوچکترین توطئه را در نطفه خفه خواهند کرد.

امام جمعه میاندوآب هم چنین از نیروهای مسلح ایران اسلامی که بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را به دشمنان نشان دادند؛ تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.