قدرت موشکی ایران، عامل بازدارندگی دشمنان است/ جای تعجب است که هنوز عده ای آمریکا را قبله آمال خود می دانند
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
شناسه : 292672
6
امام جمعه میاندوآب:

امام جمعه میاندوآب گفت:توانایی نظامی ایران اسلامی و قدرت موشکی مایه قدرت بوده و ایران اسلامی را در اوج اقتدار قرار داده و سبب بازدارندگی شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد و تحلیل اندیشمندان خارجی در این زمینه، گفت: بر اساس تحلیل های ارایه شده توسط اندیشمندان خارجی، در صورت حمله آمریکا به ایران، این آمریکا است که ضرر می کند.

امام جمعه میاندوآب با برشمردن سایر تحلیل ها و با بیان اینکه هرگونه شیطنت آمریکا در منطقه سبب اتحاد بیشتر جنبش های مقاومت می شود، افزود: در این صورت است که بحران اقتصادی، دنیا را فرا گرفته و آمریکا را بیش از این که هست غرق خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در صورت شیطنت آمریکا، رژیم صهیونیستی با هزاران موشک بالستیک مورد حمله قرار می گیرد، تصریح کرد: آمریکا از ترس اینکه رژیم صهیونیستی مورد تهدید کشورهای محور مقاومت قرار نگیرد، جرات هیچگونه اقدامی علیه ایران را نخواهد داشت.

حسن زاده با اشاره به اینکه آمریکا سرمایه گذاری های زیادی در کشورهای منطقه از جمله ایجاد پایگاهها داشته است، اظهار کرد: تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه زیر آتش موشک های ایران قرار دارند و در صورت هرگونه شیطنت و کار احمقانه، با خاک یکسان خواهند شد‌.

وی به مولفه و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: توانایی نظامی ایران اسلامی و قدرت موشکی مایه قدرت بوده و ایران اسلامی را در اوج اقتدار قرار داده و سبب بازدارندگی شده است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه آمریکا برای اینکه گاوهای شیرده خود در منطقه را از دست ندهد، جرات هیچ اقدامی علیه ایران را ندارد، گفت: از سوی دیگر روسیه و چین مترصد این هستند تا آخرین تیر خلاص خود را به پیکره آمریکا بزنند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه دشمن با امپراطوری رسانه ای به دنبال زیرسوال بردن خدمات نظام و انقلاب اسلامی است، افزود: آیا این رسانه ها وضعیت کشور به اصطلاح مهد تمدن را نمی بینند؟

حسن زاده با بیان اینکه متاسفانه هنوز قبله آمال عده ای آمریکا است، گفت: متاسفانه برخی رسانه ها حتی یک کلمه در مورد وضعیت آشفته با اصطلاح مهد تمدن نمی نویسند و هنوز چشم امیدشان به آمریکاست.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر عزاداری باشکوه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: ما هر چه داریم به برکت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و عزاداری در این ایام را با رعایت پروتکل های بهداشتی با شکوه برگزار می کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.