قدرت بسیج و دفاعی باید روز به روز افزایش یابد/ تفکر بسیجی و مقاومت همیشه پیروز است/ موشک های ما شاخ دشمن را شکست
۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
شناسه : 263396
4

امام جمعه میاندوآب گفت: همه ما باید پشتیبان ولایت فقیه بوده و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و بدانیم که صبر و مقاومت، انقلاب را بر دشمنان پیروز کرده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده، امروز در جمع بسیجیان میاندوآب در رزمایش با تاکید بر اینکه باید قدرت بسیج روز به روز افزایش یابد، اظهار کرد: بسیج خار چشم دشمنان و مایه امید برای دوستداران انقلاب و نظام اسلامی است.

امام جمعه میاندوآب به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان باید به نیروها و ظرفیت های داخلی اعتماد و توجه کنیم.

وی با تاکید بر افزایش توانمندی نظامی و دفاعی برای مقابله با تهدیدات دشمنان، گفت: دشمن برای مقابله با نظام اسلامی، قراردادهای میلیاردی در امر نظامی می بندد و نباید برخی اظهارات ساده لوحانه که دوران صلح و گفت و گوست را مطرح کرد.

حسن زاده با بیان اینکه امروز تمام دشمنان در یک طرف ایستاده و در مقابل جبهه حق و نظام اسلامی قرار گرفته اند، تصریح کرد: تنها راه پیروزی بر دشمنان، مقاومت و ایستادگی است همانطور که کشوری مثل کره شمالی در مقابل تهدیدات ایستاد و قدرت نظامی خود را به رخ رقبایش کشید و امروز نیز ما باید قدرت نظامی و موشکی و توانمندی دفاعی خود را روز به روز افزایش دهیم.

امام جمعه میاندوآب افزود: همه ما باید پشتیبان ولایت فقیه بوده و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و بدانیم که صبر و مقاومت، انقلاب را بر دشمنان پیروز کرده است.

وی به نقش بسیج مردمی که با الهام از نیروی بسیج ایران در کشورهای منطقه مثل عراق شکل گرفت و داعش را شکست داد، گفت: بسیجیان همیشه باید در صحنه بوده و در مقابل توطئه های دشمنان بایستند.

حسن زاده به حمله و پاسخ موشکی ایران اسلامی به داعش اشاره و اظهار کرد: ما باید شاخ دشمنان را بشکنیم همانطوری که با موشک هایمان هیمنه و ابهت آنان را شکسته و سنگر دشمن را نابود کردیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.