قدرت بسیج، خواب از چشم دشمن ربوده / بسیج همواره در کنار مردم و در خدمت نظام اسلامی بوده است
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
شناسه : 297356
9
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: بسیجیان و جوانان بصیر و انقلابی ما امروز گوش به فرمان ولی فقیه بوده و خار چشم دشمنان بوده و خواب را از چشم آنان ربوده اند.
پ
پ

حجت الاسلام اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی، بسیج و بسیجیان همواره در صحنه بوده و نقش آفرینی کرده اند.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه ها در کنار مردم و در خدمت نظام اسلامی بوده است، افزود: بسیجی عاشق انقلاب و ولایت است که لحظه لحظه زندگی خود را وقف اسلام،  قرآن، ولایت فقیه و کشور کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید روحیه بسیجی در تمام عرصه ها حاکم شود، گفت: بسیجیان در هر عرصه ای که وارد شده اند، اعم از اقتصادی و پزشکی و نظامی و…. همیشه افتخار آفرین بوده و توطئه های دشمن را خنثی ساخته و بینی آنان را به خاک مالیده اند.

جلالی تصریح کرد: هر جا دشمن خواسته شیطنتی بکند و حرکتی انجام دهد، این سپاه و ارتش و بسیج و.. بوده که وارد صحنه شده و از ایران اسلامی حراست نموده و حماسه ها آفریده است.

امام جمعه چهاربرج افزود: بسیجیان و جوانان بصیر و انقلابی ما امروز گوش به فرمان ولی فقیه بوده و خار چشم دشمنان بوده و خواب را از چشم آنان ربوده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.