قانون‌مداری باید سرلوحه کار مدیران باشد
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
شناسه : 317312
2
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: قانون‌گرایی و قانون‌مداری موضوع مهمی است که باید موردتوجه مدیران قرار گیرد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، محمدرضا رضایی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با تبریک فرارسیدن ماه رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان، ماه خودسازی و بهار قرآن است و باید در این ماه میهمانی خدا، با قرآن انس بگیریم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، افزود: باید قدردان این مردم بوده و شکرگزار باشیم و بنده نیز به نوبه خود از مردم میاندوآب، باروق و چهاربرج که با حضور پرشور در انتخابات، حماسه آفریدند، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار، حضور مردم میاندوآب در انتخابات، بالاتر از میانگین بود، گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که نظام و انقلاب را تنها نمی‌گذارند.

رضایی با تأکید بر اینکه در این انتخابات؛ هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی که تا حد توان پای‌کار بوده و در وظایف خویش کوتاهی نکردند، تصریح کرد: این عوامل بر روی نفس خویش قدم گذاشتند و با سربلندی و با تمام وجود ذره‌ای از بی‌طرفی عدول نکرده و ذره‌ای حقی را ضایع نکردیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه ما امانت‌دار رأی مردم بودیم، اظهار کرد: خوشا به حال آنهایی که قول دادند و عمل کردند و وقتی برای همیشه برگی از زندگی آنها ورق می‌خورد این ورق لکه‌دار نشد.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال آینده رؤسای ادارات باید چند موضوع را مدنظر داشته باشند، افزود: آرامش، احترام و تکریم، عقلانیت، قانون‌گرایی و قانون‌مداری مواردی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

رضایی با اشاره به اینکه هیچ رئیس اداره‌ای در نزد ما محبوب‌تر از رئیس اداری که آرامش دارد، نیست، گفت: مدیری که آرامش نداشته باشد؛ نمی‌تواند مدیریت کند و آینده نیز از آن اهل آرامش است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با تأکید بر اینکه مدیران باید اهل تکریم و احترام باشند، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های اصلی ارزیابی عملکرد مدیران این است که مدیران اهل احترام و ادب بوده و تکریم را در سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی بر لزوم اهمیت رجوع به خرد جمعی و عقلانیت در نزد مدیران اشاره کرد و افزود: سیستمی بالنده است که بتواند از حداکثر افکار استفاده کند و قطعاً انسان‌هایی که از روحیه استبدادی برخوردار باشند، از چنین روحیه‌ای برخوردار نبوده و نمی‌توانند حرف زیرمجموعه را بشنوند.

رضایی با تأکید بر اینکه قانون‌گرایی و قانون‌مداری موضوع مهمی است که باید موردتوجه مدیران قرار گیرد، گفت: یکی از نسخه‌های شفابخش این است که همه را به قانون‌مداری دعوت کنیم و این را مدنظر داشته باشیم که هر کجا از قانون فرار کرده‌ایم قطعاً به جامعه نیز ضربه زده‌ایم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به اینکه در ایام انتخابات نیز قانون سرلوحه کار ما بوده است، تصریح کرد: به‌طورکلی در خصوص برخورد با تخلفات با کسی تعارف نداشتیم و طبق قانون عمل کردیم و عملاً نشان دادیم که به مردم و همشهریان خود از هر طیف، گروه، حزب و جناحی ذره‌ای خیانت نکردیم.

رضایی اظهار کرد: ان‌شاءالله سال ۱۴۰۳ با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهتر نشان خواهیم داد که خاک‌پای مردم میاندوآب بوده و هر کاری که از دستمان برآید برای آبادانی و توسعه میاندوآب انجام خواهیم داد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.