قاتل مسلح در میاندوآب دستگیر شد
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
شناسه : 313608
2
در کمتر از دو ساعت؛ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و قتل یک نفر و مجروحیت سه نفر در شهرستان میاندوآب در کمتر از ۲ ساعت خبر داد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه انتظامی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، “صادق شکری” در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: عصر امروز در پی وقوع تیراندازی با سلاح جنگی و قتل یک نفر و مجروحیت سه نفر دیگر در یکی از خیابان‌های شهرستان میاندوآب، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان میاندوآب با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی قضایی این فرد را در عملیات ضربتی و غافلگیرانه در کمتر از دو ساعت دستگیر کردند.

وی از اعتراف به قتل یک نفر و مجروحیت سه نفر دیگر توسط متهم خبر داد و گفت: اختلافات مالی عامل اصلی این حادثه ناگوار بوده است.

شکری هم چنین از ادامه تحقیقات انتظامی و قضائی دراین‌ارتباط خبر داد و تصریح کرد: امنیت خط‌قرمز پلیس بوده و پلیس در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.