قاتل شهروند میاندوآبی در کمتر از  ۶ ساعت دستگیر شد/ علت و انگیزه قتل اختلافات خانوادگی است
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۸:۳۳
شناسه : 304394
4
رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی: رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی از وقوع قتل خانوادگی و دستگیری قاتل در کمتر از 6 ساعت در میاندوآب خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ صادق شکری در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی میاندوآب قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد متاسفانه مقتول مرد ۵۰ساله بعلت ضربات چاقو مجروح و نهایتا فوت نموده است.

سرهنگ شکری اظهار کرد: باعنایت به اهمیت موضوع، پس از اقدامات و اطلاعات فنی در کمتر از ۶ساعت از زمان وقوع جرم ضارب در یکی از مراکز استان‌های همجوار دستگیر و به مقر انتظامی شهرستان میاندوآب دلالت گردید.

وی با بیان اینکه علت و انگیزه این قتل اختلافات خانوادگی بوده است، تصریح کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.