فیوضات ماه مبارک رمضان در سایر ایام سال حفظ شود
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
شناسه : 300143
6
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: باید از فیوضات ماه مبارک رمضان در طول ایام سال به بهترین نحو استفاده کنیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین اکبر نوروزنژاد مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی در همایش خادمیاران کانون خادمیاری و خدمت رضوی میاندوآب همزمان با ماه مبارک رمضان با بیان اینکه باید از فیوضات ماه مبارک رمضان به بهترین نحو استفاده کنیم، گفت: رمضان، ماه خودسازی و تطهیر نفس، عبادت و بندگی خدا با صیام، قیام و ماه نزول قرآن و میهمانی خداست.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای این است که رنگ خدایی بگیریم و معنویات را در خود تقویت کنیم.

امام جمعه میاندوآب نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: باید از فیوضات این ماه مبارک در طول ایام سال به بهترین نحو استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده افزود: رمضان ماه میهمانی خداست و باید زمینه را برای بهره مندی مردم به بهترین نحو از فیوضات ماه مبارک رمضان فراهم کرد.

مسئول دفتر نمایندگی کانون خدمت رضوی میاندوآب نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته ، اظهار کرد: خادمیاران آستان قدس رضوی در میاندوآب در کانون های تخصصی سازماندهی شده و فعالیت میکنند.

محمد محمودی افزود: ان شالله در آستانه دهه کرامت نیز برنامه های متنوعی در میاندوآب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.