“فیروز تقوی” رئیس شورای شهر میاندوآب شد/ انتخاب اصغری پور به عنوان سرپرست شهرداری میاندوآب
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
شناسه : 295472
5
برگزاری آئین تحلیف اعضای شورای شهر میاندوآب؛ مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای شهر میاندوآب امروز در محل شورای شهر برگزار شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، آئین تحلیف اعضای شورای دور ششم شهر میاندوآب با حضور فرماندار و معاونین وی در محل شورای شهر میاندوآب برگزار شد.

در این جلسه فرماندار میاندوآب در سخنانی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و با بیان اینکه میانگین حضور مردم میاندوآب بالاتر از میانگین استانی بود، گفت: از حضور پرشور مردم در انتخابات که بالاتر از میانگین استانی بود مجددا تقدیر و تشکر می کنم

حسام شیرازه محبت افزود: ان شالله شورای شهر با اتحاد و همدلی در راستای عمل به وظایف ۳۴ گانه خویش موفق باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر نباید دچار روزمرگی شود، اظهار کرد: در انتخاب شهردار از افراد توانمند استفاده کرده و از وی برنامه بخواهید و سوابق وی را نیز مطالعه و بررسی کنید.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه نظارت بر عملکرد شهرداری در اولویت شورای شهر باشد و مصوبات شورای شهر صرفا روی کاغذ نباشد، تصریح کرد: با مردم ارتباط تنگاتنگ داشته و از نظرات کارشناسان در امورات شهر استفاده کنید و حتی درجلسات از متخصصین نیز دعوت کرده و نظر آنها را جویا شوید.

شیرازه محبت با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی در شهر ایجاد شده و در بحث المان سازی اقدامات ویژه شود، اظهار کرد: همیشه به عمران توجه شده و از امورات فرهنگی غفلت شده است در حالی که مردم از لحاظ آرامش روانی نیز نیاز به برنامه دارند.

وی افزود: حفظ سرمایه های شهری، طرح جامع شهری، نظارت بر معاملات،  بهداشت وتنظیف شهری، درآمد زایی و معطوف نبودن بر ماده ۱۰۰ به عنوان منبع درآمد شهرداری، مدیریت میوه و تره بار در اولویت شورا باشد.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه باید به مقوله پسماند و ورودی های شهر توجه اساسی شود، گفت: تفکیک زباله از مبدا و مدیریت اصولی پسماند و محل دفن پسماند از موضوعاتی است که باید توجه و برنامه ریزی اساسی انجام گیرد.

در ادامه این جلسه به ترتیب، فیروز تقوی، روبین کلانتری، شهرام محمدوند و بابک محمدزاده  هر کدام با چهار رای به عنوان رئیس، نایب رئیس و دبیر اول و دوم هیئت رئیسه شورای شهر میاندوآب در سال نخست دور ششم انتخاب شدند.

هم چنین اعضای شورای شهر با چهار رای “وحید اصغری پور” را به عنوان سرپرست شهرداری میاندوآب انتخاب کردند.

برگزاری آئین تحلیف و اعطای اعتبارنامه اعضای شورای شهر از دیگر بخش های نخستین جلسه شورا بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.