فعلاً جاده سرچم را برای تردد انتخاب نکنید
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۲۴
شناسه : 315533
5
فرماندار باروق: فرماندار باروق گفت: از مردم درخواست داریم تا باتوجه‌به کارگاهی بودن بخشی از مسیر از تردد در مسیر میاندوآب و باروق به سرچم در حوزه آذربایجان شرقی تا زمان بهبود شرایط جوی و بازگشایی آن خودداری کنند.
پ
پ

صالح حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی روستایی و شهری باروق، اظهار کرد: محورهای روستایی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد؛ ولی باتوجه‌به وضعیت کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه به‌کندی انجام می‌شود.

فرماندار باروق با اشاره به بارش‌های روزهای اخیر و نیز پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در منطقه، افزود: عوامل فرمانداری، راهداری و نیروهای امدادی در منطقه مانند همیشه در آماده‌باش کامل بوده تا در صورت لزوم سریعاً اقدامات و امدادرسانی را انجام دهند.

وی با اشاره به وضعیت جاده سرچم در این بازه زمانی، گفت: از رانندگان و مردم در خواست داریم باتوجه‌به کارگاهی بودن بخشی از مسیر تردد در محور میاندوآب و باروق به سرچم در حوزه آذربایجان شرقی تا زمان بهبود شرایط جوی و بازگشایی مسیر در تردد در این جاده خودداری کنند.

حسینی با بیان اینکه هشدارهای لازم مبنی بر تردد در این بازه زمانی در مسیر سرچم داده شده است، تصریح کرد: در بارش‌های قبلی که با کولاک برف در منطقه نیز همراه بود، تعدادی خودرو که بدون توجه به هشدارها در این مسیر تردد می‌کردند در برف و کولاک گرفتار شده بودند که با هماهنگی فرمانداری و بخشداری نختالو و راهداری، امدادرسانی شدند و لذا به‌منظور پیشگیری از تکرار چنین مشکلاتی از مردم عزیز درخواست داریم تا در این محور تردد نکنند.

پیش از این نیز علی سولدوزیان رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آماده‌باش بودن تیم‌های راهداری در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره، گفته بود: به دنبال بارش برف‌وباران در آذربایجان غربی تیم‌های راهداری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان در میاندوآب، باروق و چهاربرج و محورهای مواصلاتی در آماده‌باش بوده تا در صورت نیاز سریعاً اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.