فعالیت 450 هیئت مذهبی در میاندوآب/ 9 نفر به عنوان شورای هیئات مذهبی انتخاب می شود
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
شناسه : 267394
3

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندوآب گفت: در شهرستان میاندوآب 450 هیئت مذهبی در راستای راستای تحقق اهداف دینی و مذهبی تشکیل و فعالیت می کنند.

پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در سطح شهر و روستاهای تابعه میاندوآب 450 هیئت مذهبی برای تحقق اهداف دینی و مذهبی در مناسبت ها و ایام مختلف سال تشکیل و فعالیت می کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با اشاره به برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان، افزود: این انتخابات از صبح امروز، پنجم آبان ماه همزمان با سراسر کشور در محل مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان میاندوآب، ۱۴نفر کاندیدا شده اند که از این تعداد 9 نفربه عنوان عضواصلی و سه نفر به عنوان عضوعلی البدل انتخاب می شوند.

نجفیان با اشاره به بیان اینکه هیئات مذهبی ضامن بقای اسلام و بهترین فرصت برای بیان و حفظ دستاوردهای نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: رصد اولویت های فرهنگی و مشكلات پیش روی هیئات مذهبی در سطح كشور، ظرفیت یابی و استفاده بهینه از ظرفیت دستگاه های فرهنگی و اجتماعی به منظور ارتقاء امور پشتیبانی و حمایتی از دیگر ماموریت های این شوراست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح آگاهی های مذهبی اعضای هیئات مذهبی و تلاش جهت تغذیه فكری فرهنگی شوراهای شهرستانی از دیگر ماموریت های این شوراست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.