فعالیت 215 کانون فرهنگی، هنری مساجد در میاندوآب
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۵۵
شناسه : 272717
3

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه میاندوآب گفت: در منطقه ویژه میاندوآب هم اکنون 215 کانون فرهنگی تربیتی مساجد در منطقه ویژه میاندوآب فعال هستند.

پ
پ

آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد در 18 اسفند، اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد احیاء کننده فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد بوده و با جذب نوجوانان و جوانان سبب احیای کارکردهای فرهنگی هنری در مساجد شده اند.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری منطقه ویژه میاندوآب، افزود: مساجد، قلب تپنده جامعه اسلامی بوده و کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز می توانند محل اتحاد، یکدلی ،همدلی و هماهنگی زیبا از پرستش جمعی حق تعالی باشد.

وی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند، مسجد را تبدیل به پایگاه قدرتمندی کرده که جوابگوی بسیاری از آرمان خواهی های مردمان مومن به ویژه قشر پویای جامعه یعنی جوانان شده و از بسیاری از آسیب های اجتماعی پیشگیری کند.

قنبری تصریح کرد: در منطقه ویژه میاندوآب نیز به کانون های فرهنگی هنری مساجد توجه بسزایی شده و هم اکنون 215 کانون فرهنگی تربیتی مساجد در منطقه ویژه میاندوآب فعال هستند.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری منطقه ویژه میاندوآب اظهار کرد: از زمان تاسیس این دفتر با هماهنگی با سایر ادارات و نهادهای ذی ربط، سازماندهی و برنامه ریزی جهت ارتقای سطح کمی و کیفی  فعالیت های آموزشی پژوهشی این کانون ها را در دستور کار داشته و بر آن نظارت کرده ایم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.