فعالیت ۳هزار و ۳۰۰ مرکز مشاوره در سراسر کشور/ ۲۵ درصد جامعه ایران در ۳۰ سال آینده سالمند می شوند
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۴۸
شناسه : 304255
4
رئیس سازمان بهزیستی کشور: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی با بیش از سه هزار و ۳۰۰ مرکز مشاوره در سراسر کشور انجام وظیفه می کند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی محمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه سفر به میاندوآب، اظهار کرد: در سفری که به میاندوآب داشتیم از مجموعه های تحت پوشش بهزیستی و مجموعه های توانبخشی بازدید و چالش ها و مسائل مربوط بررسی شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: نتیجه این جلسات مصوبات خوبی بود که در ستاد مرکزی مطرح و اجرایی می شوند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی دارای فعالیت ها، ماموریت ها و برنامه های متنوعی است، گفت: سازمان بهزیستی حدود ۵۳ وظیفه و فعالیت و نیز ۱۶۰ ماموریت در حوزه پیشگیرانه بر عهده دارد.

قادری با اشاره به اهمیت غربالگری کودکان و ماموریت بهزیستی در حوزه سالمندی، تصریح کرد: حدود ۳۰ سال آینده، بیش از ۲۵ درصد جامعه ایران سالمند خواهند بود که باید مورد توجه قرار گیرند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ماموریت این سازمان در حوزه مشاوره نیز گفت: در این زمینه نیز سازمان بهزیستی با بیش از سه هزار و ۳۰۰ مرکز مشاوره در سراسر کشور انجام وظیفه می کند.

قادری با اشاره به فعالیت سازمان بهزیستی در حوزه آسیب های اجتماعی و توانبخشی و مساکن مددجویان و اشتغال معلولان، افزود: سازمان بهزیستی یک سازمان حمایتی و امدادی است که با بیش از ۱۹ هزار پرسنل فعالیت می کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.