فعالیت ۲۶ هزار و ۵۰۰ بهره بردار در بخش کشاورزی میاندوآب/ اتاق اصناف کشاورزی در میاندوآب تشکیل شد
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
شناسه : 297739
5
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد؛ مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: بیش از 26 هزار و 500 نفر بهره بردار بخش کشاورزی در میاندوآب فعالیت دارند که  این تعداد در حدود یک هشتم جمعیت شهرستان را تشکیل می دهند.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به تشکیل اتاق اصناف کشاورزی در میاندوآب، اظهار کرد: هدف از تشکیل اتاق اصناف، انسجام و هویت بخشی به فعالیت های کشاورزی در شهرستان است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: با تشکیل اتاق اصناف کشاورزی، تمامی تصمیم گیری های اصناف مختلف کشاورزی توسط اتحادیه های تخصصی و زیر نظر کمیسیون نظارت انجام می گیرد.

وی گفت: مدیر جهاد کشاورزی به عنوان رئیس کمیسیون و رئیس اداره تعاون روستایی نیز دبیر و فرمانداری، صنعت و معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، امور منابع آب، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، نظام صنفی کارهای کشاورزی، اتاق اصناف شهرستان به عنوان اعضاء کمسیون هستند.

دیانتی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر بهره بردار بخش کشاورزی در میاندوآب فعالیت دارند، گفت: این تعداد در حدود یک هشتم جمعیت شهرستان را تشکیل می دهند و لذا باید با یک انسجام قوی و توانمند نسبت به صنف خود فعالیت داشته باشند.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به اینکه کشاورزی در این شهرستان از اهمیت بسزایی برخوردار است، تصریح کرد: سالانه بیش از یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در شهرستان میاندوآب تولید می شود و این شهرستان مقام دوم استانی را در این خصوص به خود اختصاص داده است.

وی افزود: میاندوآب در تولید نهال، گوشت قرمز، شیر، علوفه و زراعت چوب دارای رتبه نخست استانی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.