فعالیت ۲۴۰ خادمیار در موکب آستان قدس رضوی در ورودی میاندوآب
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
شناسه : 302564
7
مسئول دفتر خادمیاری و کانون های خدمت رضوی در میاندوآب خبر داد؛ مسئول دفتر خادمیاری و کانون های خدمت رضوی در میاندوآب گفت: ۲۴۰ نفر از خادمیاران به صورت کشیک در موکب آستان قدس رضوی با عنوان « چایخانه حضرت رضا(ع)» در ورودی میاندوآب در ایام اربعین به زائران خدمت رسانی می کنند.
پ
پ

محمد محمودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: پیاده روی اربعین حسینی ، نمایش قدرت شیعه و اسلام است و همه وظیفه داریم در راستای پرشور برگزار کردن مراسمات این ایام قدم برداریم.

مسئول دفتر خادمیاری و کانون های خدمت رضوی در میاندوآب افزود: در این راستا نیز در شهرستان میاندوآب و توسط دفتر خادمیاری و کانون های خدمت رضوی در میاندوآب و با همکاری سایر ادارات، موکب آستان قدس رضوی با عنوان « چایخانه حضرت رضا(ع)» در ورودی میاندوآب از سمت تبریز برپا شده است.

وی گفت: در این موکب که تا پایان مراسمات اربعین حسینی دایر خواهد بود، ۲۴۰ نفر تا خادمیاران به صورت کشیک در این موکب به زائران خدمات ارائه می دهند.

محمودی تصریح کرد: توزیع چای ، شربت، آب آشامیدنی و امکان اسکان زائران در مساحد پیش بینی شده از جمله خدماتی است که خادمیاران به زائران و مسافران در این موکب ارائه می دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.