فعالیت ۲۲۱ کانون فرهنگی هنری مساجد در میاندوآب
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
شناسه : 306249
4
مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد میاندوآب خبر داد: مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد میاندوآب گفت: 221 کانون فرهنگی هنری مساجد در میاندوآب، چهاربرج و باروق فعالیت می کنند.
پ
پ

آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: کانون های مساجد بهترین محل برای تربیت دینی جوانان بوده و بستر مناسب رشد و اعتلای فرهنگی جوانان هستند .

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد میاندوآب با اشاره به سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، افزود: هم اکنون در میاندوآب، چهاربرج و باروق ۲۲۱ کانون فرهنگی هنری مساجد فعالیت دارند که از این تعداد ۱۵۸ باب کانون در میاندوآب، ۲۴  کانون در چهاربرج  و در باروق ۳۹ باب کانون با پنج باب کتابخانه مسجدی فعالیت دارند.

وی گفت: کانون های مساجد در ترویج سبک زندگی اسلامی و تربیت دینی جوانان و نوجوانان میتواند نقش آفرین باشند.

قنبری تصریح کرد: کانون های مساجد به عنوان ظرفیت ارزشمند فرهنگی هستند که به صورت مردمی و خود جوش در اقصی نقاط شهری و روستایی در حوزه فرهنگ و هنر با محوریت آموزه های قرآنی ،سیره نبوی ، معارف اهل بیت ع و ارزش های اسلامی فعالیت میکنند .

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد میاندوآب اظهار کرد: به مناسبت سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه ها مختلفی از جمله برپایی ایستگاه های صلواتی و جشن اعیاد شعبانیه و دیدار با امامان جمعه محترم و دیدار با فرمانداران شهرستان ها با حضور جمعی از مدیران کانون انجام می شود.

وی گفت: تجلیل از مدیران فعال کانون، تجلیل از گروه های سرود فعال، دیدار با خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه ها است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.