فعالیت شبکه ای ۱۲۵۴ کانون فرهنگی و هنری در مساجد آذربایجان غربی
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۵
شناسه : 293271
6
بیگی گفت: در آذربایجان غربی بیش از یک هزار و 254 کانون فرهنگی و هنری مساجد به صورت شبکه ای به فعالیت می پردازند.
پ
پ

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه نخستین کارگاه آموزشی کار تشکیلای و فرهنگی در میاندوآب، با اشاره به نقش مساجد در کار تشکیلاتی، اظهار کرد: کار تشکیلاتی از زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) بوده و ما وظیفه داریم امروز آن را ادامه دهیم.

حجت الاسلام اباذر بیگی افزود: ما هر جا کار تشکیلاتی داشته ایم، ثمرات آن را دیده ایم و مساجد نیز از جمله مکان هایی است که می تواند محل کار تیمی و تشکیلاتی باشد.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی، مجموعه ای است که کار تشکیلاتی، دینی و جهادی را به صورت شبکه ای شروع کرده است، گفت: در سطح آذربایجان غربی بیش از یک هزار و ۲۵۴ کانون فرهنگی و هنری مساجد به صورت شبکه ای به فعالیت می پردازند و در این زمینه در سایت بچه های مسجد نیز امسال جزو رتبه های برتر کشور بودند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مردمی بودن، مسجد محور بودن، جوانگرایی و شبکه ای کار کردن از جمله ویژگی های کانون های فرهنگی و هنری مساجد بوده و این کانون ها نیز با یکدیگر مرتبط هستند.

بیگی با تاکید بر اینکه کار تشکیلاتی، سرلوحه کانون ها است، افزود: برای دست یابی به موففقیت بایدکار تیمی و تشکیلاتی انجام داد، همانگونه که انقلاب نیز با کار تشکیلاتی به پیروزی رسید.

وی گفت: رابطین فهما در هر شهرستان با زیر مجموعه خود به صورت شبکه ای در ارتباط بوده و به فعالیت می پردازند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.