فضای شهر میاندوآب رنگ و بوی رمضان ندارد
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۸:۵۷
شناسه : 281244
6

اگر کسی قدم در شهر بگذارد و از تقویم ماه قمری بی‌خبر نمی‌تواند حدس بزند که ماه رمضان است چرا که تغییر خاصی از لحاظ سیمای شهری و نصب المان های مناسبتی در میاندوآب حس نمی‌شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، همه ساله با فرا رسیدن مناسبت های مختلف المان ها و مجسمه های مختلفی در سطح شهرها نصب می شود که متناسب آن ایام بوده و موضوعات ویژه ای را در ذهن آدمی تداعی می کنند.

این اقدامات و نصب المان ها بیشتر به منظور همخوانی معابر و فضاهای شهری با آن مناسبت انجام گرفته که در آن شهرداری اقدام به نصب المان های موقت و فضاسازی محیطی و در کنار آن  نصب بنرهای تبریک در سطح شهر می نماید.

به مناسبت ماه رمضان نیز معمولا از چند روز قبل از حلول ماه مبارک شهرها پر می‌شود از المان‌های مرتبط با ماه رمضان تا شهرها حال و هوای ماه رمضان به خود بگیرند اما در میاندوآب از این موضوع غفلت شده و علی رغم قرار گرفتن در ماه رمضان المان‌های شهری به مناسبت این مسأله تغییر نیافته‌ است.

سیمای شهری میاندوآب هنوز حال و هوای رمضان نداشته و اگر کسی قدم در شهر بگذارد و از تقویم ماه قمری بی‌خبر نمی‌تواند حدس بزند که ماه رمضان است چرا که تغییر خاصی از لحاظ سیمای شهری و نصب المان های مناسبتی در میاندوآب حس نمی‌شود.

لذا انتظار می‌رود که در ماه رمضان، فضا با نصب المان های مرتبط به سمت معنوی بودن سوق داده شود و تنها به نصب چند بنر اکتفا نشود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.