فضائل امام علی(ع) عظیم و گسترده است/منزلت پدر در نزد پروردگار متعال بی همتا است
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۲۹
شناسه : 293303
8
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب:

حجت الاسلام نجفیان گفت: امام علی(ع) معدن خوبی هاست و ویژگی ها و فضائل امیرالمومنین، امام علی(ع) آنچنان عظیم و گسترده است که در باب آن کتاب ها نوشته شده است.

پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک میلاد باسعادت امیرالمومنین، امام علی(ع) و روز پدر، گفت: حضرت علی(ع) کسی هستند که ولادت و شهادت ایشان در خانه خدا بوده و تربیت یافته خانه وحی بودند و پیامبر اکرم(ص) در مورد امیرالمومنین(ع) می فرمایند که من و علی(ع) پدر امت هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: امام علی(ع) معدن خوبی هاست و ویژگی ها و فضائل امیرالمومنین، امام علی(ع) آنچنان عظیم و گسترده است که در باب آن کتاب ها نوشته شده است.

وی با اشاره به نامگذاری این روز به نام پدر، اظهار کرد: جایگاه و منزلت پدر در نزد پروردگار متعال بی همتا است؛ تا جایی که پیامبر گرامی اسلام(ص) در این باره می فرمایند، پدر میان بهشت است اگر خواهی آن را نگهدار و اگر خواهی آن را ضایع دار.

نجفیان با بیان اینکه تکریم والدین در هر زمانی بر انسان واجب است، تصریح کرد: مسئله تکریم والدین و اطاعت از پدر، مسئله ای مهم است که در اسلام همواره مورد تاکید قرار داشته است و درمکتب اسلام و در حکمت قرآنی، پروردگار متعال از فرزندان می خواهد تا از پدر و مادر اطاعت داشته و در همه حال احترام  و تواضع پیشه کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با اشاره به اینکه پدر ستون خانواده، تبلور عطوفت مردانه و سپر آتش قیامت است، اظهار کرد: پدر را پایه هایی از اعتماد و حمایت برای اعضای یک خانواده می دانند و  طبق فرمایش پیامبر اکرم(ص)، پدر مسئول است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.