فروپاشی خانواده، توطئه اصلی دشمنان/ خانواده هسته اصلی مقاومت در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
شناسه : 270800
7

امام جمعه میاندوآب گفت: خانواده گرم و صمیمی است که می تواند مقابل تهاجم فرهنگی ایستاده و توطئه فروپاشی نهاد خانواده را که توسط امپراطوری رسانه ای دشمن  پیگیری می شود، خنثی کند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود و امروز نیز امنیت خود را مدیون رشادتهای رزمندگان اسلام در فرامرزها هستیم.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به مقوله فرهنگ و برنامه ریزی دشمنان روی این موضوع، اظهار کرد: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف مانند شبکه های ماهواره ای به دنبال از بین بردن فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند.

وی گفت: برنامه ریزی دشمنان روی بنیان خانواده بوده و با امپراطوری رسانه ای خود و رابرت مرداک ها به دنبال دست یابی به اهداف خود در این زمینه هستند.

حسن زاده با اشاره به افزایش آمار طلاق و کاهش آمار ازدواج، تصریح کرد: وقتی می گوییم از هر چهار ازدواج یک مورد به طلاق می انجامد این موضوع نشان از یک خطر دارد که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه نباید از مسائل خانواده غفلت کرد، اظهار کرد: باید محبت، صفا و صمیمیت در خانواده حاکم شود و زن و شوهر قدر هم را در زندگی بدانند و این را در نظر داشت که غفلت از خانواده در واقع غفلت از جامعه است.

وی با بیان اینکه فرزندان باید در خدمت پدر و مادر باشند، اظهار کرد: فرزندان این را بدانند که در سایه خدمت به پدر و مادر می توانند به سعادت برسند و در این صورت است که خداوند نور علم و یقین را در دل آدمی جای می دهد.

حسن زاده اظهار کرد: خانواده گرم و صمیمی است که می تواند مقابل تهاجم فرهنگی ایستاده و توطئه فروپاشی نهاد خانواده را که توسط امپراطوری رسانه ای دشمن  پیگیری می شود، خنثی کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.