فرهنگ صلح و سازش در جامعه گسترش یابد/ همه در قبال مسائل اجتماعی، احساس مسئولیت کنند
۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
شناسه : 262948
4

رئیس دادگستری میاندوآب گفت: باید همه برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تلاش کنند تا تبعات اجتماعی اختلافات کم شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عادل گل حسینی در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان اظهار کرد: اگر بخواهیم در جامعه عدالت برقرار شود باید همه دست به دست هم داده و حرکت کنیم.

رئیس دادگستری میاندوآب با اشاره به اینکه نباید منتظر ماند تا از بیرون برای ما نسخه بپیچند، افزود: وظیفه همه سنگین است و در جامعه معضلات اجتماعی داریم که باید در قبال آن به وظیفه خود عمل کنیم تا معضلات و آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در جامعه گسترش یابد، گفت: مردم خود باید احساس مسئولیت کرده و وارد میدان شده و تلاش کنند تا معضلات اجتماعی را کاهش یابد.

گل حسینی با اشاره به اینکه “کلهم راع و کلهم مسئول”، تصریح کرد: همه در قبال جامعه، خانواده و فرزندان خود مسئول هستند و باید تربیت اسلامی را الگو قرار دهند تا در آینده با معضلات و آسیب ها روبرو نشوند.

رئیس دادگستری میاندوآب با اشاره به افزایش پرونده های قضایی، اظهار کرد: متاسفانه بخشی از این ازدیاد پرونده ها به عدم مسئولیت پذیری توسط برخی بزرگان بر می گردد و در حالی که در گذشته شاهد بودیم بسیاری از مشکلات مردم از طریق ریش سفیدان و بزرگان اقوام حل می شد، امروز دیگر اینگونه نیست.

وی با بیان اینکه فرهنگ صلح و سازش باید در جامعه گسترش یابد، گفت: باید از ظرفیت ریش سفیدان و بزرگان در مناطق روستایی و شهری برای ترویج فرهنگ صلح و سازی در جامعه استفاده کرد تا تبعات اجتماعی اختلافات کم شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.