فرهنگ شهادت عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی/ باید برای تحقق آرمان های انقلاب و شهدا تلاش کنیم
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
شناسه : 268005
6

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: یکی از بزرگترین عوامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت بوده و کنگره 12 هزار شهید استان نیز فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

پ
پ

سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و برگزاری کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی، اظهار کرد: جای خالی چنین همایش بزرگی در سطح استان و کشور خالی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، افزود: باید یاد و نام و خاطره شهدا گرامی داشته و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های جدید انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره 12 هزار شهید استان، اقدام مهمی در راستای انتقال افکار انسان های بزرگ و حماسه ساز است، گفت: باید از بانیان برگزاری این همایش بزرگ که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدری که در اقصی نقاط کشور حماسه سازی کردند، تقدیر و تشکر کنیم.

مولودی تصریح کرد: برگزاری کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی سبب امید برای دوستان انقلاب و یاوران انقلاب و خانواده های شهدا و یاس و ناامید برای دشمنان انقلاب خواهد بود، چون نام و یاد شهدا حماسه آفرین و افتخار آفرین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: باید از شهدا درس گرفته و مثل آنها ایثارگرانه و مخلصانه در راستای اهداف انقلاب اسلامی، سر از پا نشناسیم و برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا و چنین کنگره هایی از بعد فرهنگی اثرگذار است، افزود: یکی از بزرگترین عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت بوده و این کنگره نیز فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

مولودی با اشاره به اینکه شهدا از سیم خاردار نفس گذشتند، گفت: باید مفهوم جهاد و شهادت و ایثار و از خودگذشتگی برای نسل جدید و آحاد ملت تبیین شده و از شهدا درس بگیریم که چگونه از سیم خاردار نفس بگذریم و برای انقلاب اسلامی و تحقق آرمان هایش تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.