فرهنگ زکات در جامعه ترویج یابد/ انتخابات سرنوشت کشور را رقم می زند
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
شناسه : 294018
7
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: انتخابات یکی از مسائل مهم و اساسی است که سرنوشت کشور و خودمان را تعیین می‌کنیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جلسه شورای زکات شهرستان میاندوآب در سخنانی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه خودسازی است، اظهار کرد: باید از فیوضات این ماه مبارک نهایت بهره را برد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه متاسفانه برخی حریم ماه مبارک رمضان را رعایت نمی کنند، افزود: متاسفانه برخی افراد حریم شکنی کرده و حرمت این ماه را نگه نمی دارند که بی احترامی به مردم و روزه داران است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه زکات سنت حسنه ای است که باید در جامعه ترویج یابد، گفت: در این راستا باید از ظرفیت های مختلف مانند علما استفاده کرد.

حسن زاده هم چنین با بیان اینکه شورای زکات باید چهره به چهره فعالیت کند، تصریح کرد: برخی از مردم اطلاع کافی از این واجب فراموش شده ندارند و لذا باید سعی کنیم تا با اقدامات مناسب و تبلیغ در راستای ترویج فرهنگ پرداخت زکات و خمس به عنوان فروعات دین تلاش کنیم.

امام جمعه میاندوآب افزود: طبق اعلام مسئولان، سال گذشته میاندوآب به عنوان شورای زکات برتر در استان شناخته شد.

وی در ادامه به موضوع انتخابات نیز اشاره و تصریح کرد: انتخابات یکی از مسائل مهم و اساسی است که سرنوشت کشور و خودمان را تعیین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کسانی که می گویند رئیس جمهور کاره ای نیست در واقع توهین به قانون اساسی و مردم است، اظهار کرد: غیر از تعصبات سیاسی و جناحی باید خدا را در نظر گرفت و با دقت انتخاب کرد چرا که نتیجه آرای ما سرنوشت کشور را تعیین می‌‌کند.

حسن زاده افزود: رییس جمهور آینده باید به درد مردم برسد، بیکاری جوانان و اشتغال از مهم ترین خواسته هاست را حل کرده و با جدیت و تلاش و بدور از حاشیه سازی به کار و کوشش ادامه دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.