فرمان عفو مقام معظم رهبری در اوج اقتدار نظام و برخوردی پدرانه است
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
شناسه : 305418
4
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در ایام ولادت امیرالمومنین(ع) و روز پدر و در اوج اقتدار نظام، با نگاه پدرانه و مهربانانه قلم عفو بر  جرایم خطاکاران کشیدند.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره با عفو گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر و سایر پرونده‌های قضایی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ایام ولادت امیرالمومنین(ع) و در اوج اقتدار نظام اسلامی، با نگاه پدرانه و مهربانانه قلم عفو بر  جرایم خطاکاران کشیدند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزه‌های دینی و سیره امام و رهبری ناظر بر رأفت و مهربانی با مردم بوده است، افزود: این عفو گسترده، الهام گرفته از آموزه های دینی و الهی، تصمیم انقلابی و مبتنی بر راه و رسم امیرالمومنین(ع) بود.

وی گفت:در این عفو کسانی که باید محکومیت خود را سپری می کردند، امروز مشمول عفو پدرانه مقام معظم رهبری شدند و ان شالله این افراد قدردان باشند.

عیسی زاده با  بیان اینکه تصمیم رهبر انقلاب، تصمیمی از سر رأفت اسلامی و رویکرد پدرانه ایشان است، تصریح کرد: اقدام انقلابی رئیس قوه قضاییه و تدبیر و فرمان بزرگ مقام معظم رهبری را ارج نهاده و تقدیر می کنیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.