فرمانداران و مسئولان در مراسمات ۹ دی حضور فعال داشته باشند/ آیت الله هاشمی شاهرودی یار و یاور امام و رهبری بود
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
شناسه : 278603
2

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم و مسئولان در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی، گفت: همه مسئولان اعم از فرمانداران و مسئولان مختلف باید در مراسمات 9 دی حضور داشته باشند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی شاهرودی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله هاشمی شاهرودی شاگرد مخلص امام خمینی(ره) و یار و یاور ولایت، امام و رهبری بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه علمای دین از جایگاه والایی در نزد پروردگار برخوردار هستند، افزود: علما به مراقبت از دین می پردازند و در نزد پروردگار از جایگاه والایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه علما، شهید پرور هستند، گفت: عالمان شهدا را تربیت می کنند و حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی نیز عمر خود را در راه دفاع از دین و نظام و انقلاب صرف کردند و وظیفه داریم تا در مراسم آن عالم دینی شرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: علما، محدودیت های بسیاری را تحمل کرده و دین را زنده نگهداشته اند و ما هم وظیفه داریم قدردان آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی به سالروز حماسه 9 دی اشاره و اظهار کرد:  9 دی روز بصیرت است و باید در طول تاریخ زنده بماند.

وی با بیان اینکه دشمنان با تمام قدرت خود فتنه 88 را برنامه ریزی کردند، گفت: دشمنان در فتنه 88 تمام عزم و جزم خود را به کار بستند تا به کشور ضربه وارد کنند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد:در فتنه 88 عده ای در داخل با دشمنان خارجی همصدا شده و به عزاداری سید و سالار شهیدان هم رحم نکردند که صبر مردم در 9 دی لبریز شد و مردم به خیابان ها آمده و طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

وی افزود: مردم در 9 دی با بصیرت و هوشمندی به میدان آمده و پرونده فتنه گران را به هم پیچیدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم و مسئولان در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی، گفت: همه مسئولان اعم از فرمانداران و مسئولان مختلف باید در 9 دی حضور داشته باشند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اهمیت بصیرت، افزود: باید بصیرت داشته باشیم و با گوش به فرمان بودن و پیروی از ولایت فقیه، مانع فتنه انگیزی شویم.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: علمایی مانند آیت الله هاشمی شاهرودی همواره پشتیبان و یاور ولایت بودند و هیچگاه رهبری را تنها نگذاشتند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه باید در قیامت پاسخگوی خون شهدا باشیم، تصریح کرد: نباید هیچگاه رهبری را تنها بگذاریم و در 9 دی به وظیفه خود عمل کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.