فرمانداران جدید چهاربرج و باروق معرفی شدند
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
شناسه : 298601
5
طی مراسمی و با حکم استاندار آذربایجان غربی، سرپرستان فرمانداری های چهاربرج و باروق معرفی و منصوب شدند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم معارفه ” قادر حبیبی” به عنوان  سرپرست فرماندارى چهاربرج و “صالح حسینی” به عنوان سرپرست فرماندارى باروق امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مراسم، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی ضمن تبریک چهل وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند ایران اسلامی،گفت: مردم همیشه پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهند بود.

رضا ابراهیمی با اشاره به شعار ایران قوی، افزود: باید با تفکر انقلابی و جهادی و با همراهی مردم ولایت مدار در راستای تحقق ایران قوی قدم برداریم.

وی با تاکید به اینکه دولت در تلاش برای رفع مشکلات است، اظهار کرد: ریاست محترم جمهوری و دولت در چند  ماه گذشته به فکر رفع مشکلات مردم بوده و در مذاکرات هم رویکرد عزتمندانه را دنبال می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی هم چنین به وضعیت کرونایی استان هم اشاره کرد و گفت: وضعیت استان از لحاظ کرونایی شکننده است و باید با همدلی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و  واکسیناسیون این ویروس را شکست دهیم.

در ادامه طی حکمی از سوی محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، ” قادر حبیبی” به عنوان  سرپرست فرماندارى چهاربرج و “صالح حسینی” به عنوان سرپرست فرماندارى باروق معرفی و منصوب شدند.

حبیبی دارای مدرک دکتری زیست شناسی فیزیولوژی – دانشگاه سراسری تبریز بوده و ریاست دانشگاه پیام نور میاندوآب، ریاست دانشگاه پیام نور ملکان، عضو هیئت علمی رسمی قطعی رشته زیست شناسی دانشگاه پیام نور مرکز تبریز در سوابق وی دیده می شود.

مدیر منابع آب میاندوآب، رئیس منابع آب شاهین دژ، رئیس اداره سد بوکان و سرپرست اداره نگهداری سد بوکان نیز از جمله سوابق حسینی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.