فرصت دو ماهه شهرداری برای ساماندهی آژانسی های تلفنی در میاندوآب/ تصادفات فوتی و جرحی درون شهری کاهش یافت
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
شناسه : 279876
4

فرماندار میاندوآب گفت: شهرداری باید مطالعات طرح ساماندهی آژانس های تلفنی را در مدت دو ماه انجام دهد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی قهرمانی امروز در جلسه شورای ترافیک میاندوآب با تاکید ساماندهی آژانس های تلفنی، اظهار کرد: بر اساس قانون، هر آژانس تلفنی باید دارای پارکینگ باشد و این موضوع یکی از الزامات و شروط ایجاد آژانس تلفنی است.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه حقوق شهروندی باید رعایت شود، افزود: شهرداری باید مطالعات طرح ساماندهی آژانس های تلفنی را در مدت دو ماه انجام داده و در این زمینه بر اساس قانون انجام گیرد.

وی گفت: هرگونه صدور مجوز برای ایجاد آژانس تلفنی نیز منوط به مصوبه شورای ترافیک است.

قهرمانی با تاکید بر ترویج فرهنگ ترافیک و برقرای نظم و انضباط اجتماعی، تصریح کرد:باید برای ارتقا فرهنگ ترافیک در جامعه از همه ظرفیت ها استفاده کرد تا  اصول فرهنگ ترافیک با رعایت قوانین آن نهادینه شود.

کاهش تصادفات فوتی و جرحی درون شهری در میاندوآب

هم چنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی میاندوآب هم در این جلسه در سخنانی با اشاره به عملکرد این پلیس، گفت: امسال آمار تصادفات فوتی 21 درصد و آمار تصادفات جرحی پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در 11 ماهه کاهش یافته است.

سرهنگ سیدعبدالله موسوی اظهار کرد: امسال برای هفت هزار و 500 نفر گواهینامه جدید صادر و 12 هزار و 800 دستگاه  پلاک خودرو و موتور سیکلت نیز تعویض شده است.

هم چنین در این جلسه مقرر شد شهرداری میاندوآب تا پایان امسال یک دستگاه از خودروهای پلیس راهنمایی و رانندگی میاندوآب را مجهز به دوربین اعمال قانون برای رانندگان متخلف نماید .

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.