فرایند رأی‌گیری انتخابات در میاندوآب آغاز شد
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۱۵
شناسه : 317004
3
از ساعت ۸ صبح امروز؛ با رسیدن عقربه ساعت روی عدد ۸ در ۱۱ اسفندماه، فرایند رأی‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق نیز هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، بالاخره انتظارها به سر رسید و با رسیدن عقربه ساعت روی عدد ۸ در ۱۱ اسفندماه، فرایند رأی‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق نیز هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد.

بر اساس اعلام مسئولان اجرایی انتخابات در شهرستان میاندوآب، تمهیدات لازم برای رأی‌گیری در تمام نقاط روستایی و شهری اندیشیده شده و شعب اخذ رأی ثابت و سیار، آرای مردم را در نقاط مختلف این شهرستان جمع‌آوری می‌کنند.

در این زمینه رئیس مرکز حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به آغاز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق هم‌زمان با سراسر کشور، اظهار کرد: در حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق جمعاً ۱۸۹ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی‌شده است.

محمدرضا رضایی افزود: از مجموع شعب اخذ رأی؛ تعداد ۱۲۹ صندوق برای شهرستان میاندوآب بوده و ۶۰ صندوق نیز در شهرستان‌های باروق و چهاربرج مستقر هستند.

وی با اشاره وضعیت استقرار شعب اخذ رأی در شهرستان میاندوآب، گفت: ۱۱۲ صندوق در شهر میاندوآب و بخش مرکزی پیش‌بینی‌شده که از این تعداد ۸۳ صندوق ثابت و ۲۹ صندوق نیز سیار هستند.

رضایی تصریح کرد: در بخش بکتاش شهرستان میاندوآب نیز ۱۷ صندوق پیش‌بینی‌شده که از این تعداد ۹ صندوق سیار و ۸ صندوق ثابت است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه همه چیز برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم شده است، اظهار کرد: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، امن و سالم با حضور حداکثری مردم فراهم است.

برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق؛ صلاحیت ۳۴ کاندیدا مورد تأیید قرار گرفته بود که با انصراف ۱۲ کاندیدا این تعداد به ۲۲ نفر رسید که امروز برای رسیدن به تنها کرسی بهارستان از حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز از استان آذربایجان غربی، چهار نفر کاندیدا شده‌اند.

گزارش‌های دریافتی نیز حاکی از آن است که از ساعات اولیه صبح امروز امروز؛ مردم میاندوآب جلوی شعب اخذ رأی حاضر شده و برای شروع فرایند رأی‌گیری لحظه‌شماری می‌کردند تا بار دیگر پایبندی خود را در دفاع از انقلاب، نظام و آرمان‌های امام و شهدا و رهبری نشان داده و حماسه‌ای ماندگار خلق کنند.

بر اساس قانون، رأی‌گیری در تمام شعبات اخذ رأی از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و در صورت تمدید رأی‌گیری توسط ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام می‌شود.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.