فتنه۸۸ پیچیده ترین طرح برای براندازی نظام اسلامی بود/ عاشورا، فتنه گران را رسوا ساخت/ عربستان سعودی ۳۰۰ میلیارد دلار برای مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی هزینه کرده است
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
شناسه : 270128
7

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: عربستان سعودی در چهار سال گذشته، ۳۰۰ میلیارد دلار برای مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف هزینه کرده است و دشمنان نیز چندین گروه تروریستی را نیز در کشورهای مختلف طراحی کرده اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام علی اکبر دارابکلایی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، استمرار اندیشه و گفتمان علوی و نبوی، غدیر و عاشوراست که استمرار اندیشه ولایت و بعثت است.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی، گفتمان غرب و شرق بر دنیا حاکم بود؛ افزود: انقلاب اسلامی ایران، گفتمان و حاکمیت غرب و شرق را به چالش کشید و گفتمان جدیدی به دنیا معرفی کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا برای اینکه با این گفتمان مقابله کند، شروع به توطئه کردند، گفت: آنها با بهانه ۱۱ سپتامبر به منطقه لشکرکشی کرده و به بهانه مقابله با تروریسم در منطقه حضور یافتند.

دارابکلایی با اشاره به اینکه دشمن در ۴۰ سال گذشته همواره به دنبال توطئه بوده و همه راه ها را امتحان کرده است، افزود: قبل از فتنه ۸۸ در موارد مختلفی مانند دموکراسی، حقوق بشر و… ساعت ها جلسه گذاشته و با صدها شبکه ماهواره ای فارسی زبان در دنیا شروع به لجن پراکنی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کرده و برای براندازی توطئه چینی و هشت سال جنگ را تحمیل کردند.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور  اظهار کرد: دشمنان میلیارد ها دلار هزینه کردند ولی به نتیجه نرسیدند و بنابراین از فرصت انتخابات استفاده کرده و طرح براندازی را طراحی کردند.

وی با بیان اینکه قبل از انتخابات ۸۸ سفارت خانه انگلیس و مرتبط بیشترین رفت و آمدها را داشتند، گفت: حتی برخی از عوامل آنها به نقاط مختلف سفر کرده و راه های مختلف را امتحان و ارزیابی می کردند.

دارابکلایی با اشاره به فتنه ۸۸ پیچیده ترین طرح برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: ولی مردم در حماسه ۹ دی نشان دادند که پشتیبان نظام و انقلاب بوده و با انسجام و وحدت از انقلاب و نظام دفاع می کنند.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور  با بیان اینکه فتنه گران، حرمت عاشورا و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را نگه نداشتند و به مساجد و پایگاه های بسیج حمله کردند، تصریح کرد: آنها می خواستند چراغ انقلاب اسلامی خاموش شود ولی عاشورا به داد ملت و انقلاب اسلامی رسید و مردم در ۹ دی با هوشمندی و بصیرت این فتنه را خنثی کردند.

وی با تاکید بر اینکه باید ۹ دی را گرامی بداریم،  اظهار کرد: باید برای مقابله با فتنه های پیچیده تر از گذشته در آینده مراقب باشیم.

دارابکلایی با اشاره به اینکه دشمنان برای مقابله با نظام و انقلاب اسلامی، هزینه های زیادی را به خود تحمیل کرده اند، افزود: عربستان سعودی در چهار سال گذشته، ۳۰۰ میلیارد دلار برای مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف هزینه کرده است و دشمنان نیز چندین گروه تروریستی را نیز در کشورهای مختلف طراحی کرده اند.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه دشمن از قدرت اعتقاد و ایمان ما در هراس است، گفت:  گفتمان انقلاب اسلامی که دستگیری و حمایت از مستضعفان است و دشمن با آن به مقابله به می پردازد.

وی هم چنین با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: ما هر چه داریم به برکت نعمت ولایت و خون مطهر شهداست و باید قدردان آنها باشیم.

انتهای پیام/

 

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.