فتنه 88 قبل از انتخابات طراحی شده بود/ حماسه 9 دی، مشت محکمی بر دهان فتنه گران بود
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
شناسه : 269960
8

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت : مردم در حماسه 9 دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران زده و به دنیا اعلام کردند که پشت سر کشور، نظام، انقلاب و ولایت فقیه بوده و اجازه توهین به مقدسات را به کسی نمی دهند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی امروز در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع دانش آموزان مدرسه شاهد در میاندوآب، اظهار کرد: حماسه ۹ دی نشانگر حماسه بصیرت و روح انقلابی گری ملت ایران اسلامی بود که طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه فتنه 88 قبل از انتخابات برنامه ریزی شده بود، افزود: قبل و روز برگزاری انتخابات سال 88 مسائلی طرح شد که نشانگر توطئه و فتنه بود و تعدادی از همین افراد نیز بعدها اعتراف کردند که تقلبی در کار نبود.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب آشکارا اعلام کردند که ما از سران فتنه و اقدامات فتنه گران حمایت می کنیم، گفت: سران فتنه در داخل کشور در زمین دشمنان خارجی بازی کرده و به مردم، کشور، نظام و انقلاب و ولایت خیانت بزرگی روا داشتند.

مولودی تصریح کرد: فتنه ۸۸ در واقع دوقطبی نظام استکباری و نظام اسلامی بود که متاسفانه عده ای در جناح استکبار قرار گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به خطبه های تاریخی مقام معظم رهبری در نماز جمعه، اظهار کرد: کسانی که بعد از آن خطبه تاریخی به جای برائت از دشمنان، فتنه گری کرده و به اقدامات خود ادامه دادند در واقع خائن بوده و کسانی هم که از فتنه گران حمایت می کنند، دچار نفاق هستند.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 عده ای به بهانه تقلب در انتخابات به حیثت نظام، ارزش های اسلامی ، مقدسات و عاشورا توهین کردند، افزود: مردم در حماسه 9 دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران زده و به دنیا اعلام کردند که پشت سر کشور، نظام، انقلاب و ولایت فقیه بوده و اجازه توهین به مقدسات را به کسی نمی دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.