فتنه گران 88 در راستای اهداف و مسیر دشمنان حرکت کردند/ تبعیت از ولایت فقیه و بصیرت رمز عبور از فتنه هاست
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۸:۵۹
شناسه : 270088
6

نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري گفت: فتنه گران در سال 88 در مسيري كه دشمن براي آنها رقم زده بود، حركت كردند و عده اي در دام دشمن افتادند.

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمين جواد مجتهد شبستري در گفت و گو با خبرنگار زرين خبر با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري، اظهار كرد: فرمايشات اخير مقام معظم رهبري مانند هميشه تحليل جامع، كامل و راهگشا  و شامل نكات ارزشمندي بود كه قابل تامل و دقت است.

نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري  با بيان اينكه يكي از مباحث مهم مقام معظم رهبري  مربوط به حماسه 9دي بود، افزود: فتنه گران در سال 88 در مسيري كه دشمن براي آنها رقم زده بود، حركت كردند و عده اي در دام دشمن افتادند.

وي با بيان اينكه در اين بين كساني بودند كه در جبهه انقلاب تعريف مي شدند ولي در دام دشمن افتادند، گفت: اين افراد به بهانه انتخابات و تقلب در انتخابات آب در آسياب دشمن ريختند و در جبهه دشمن حركت كرده و به نظام و انقلاب و مردم ضربه زدند.

مجتهد شبستري تصريح كرد: همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند اگر امروز هم كساني كه  در پست ها و منصب هاي كليدي نظام فعاليت داشته و يا دارند، به خواسته و اراده دشمن حركت كنند، به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب و مردم هستند.

نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري با تاكيد بر اينكه كساني كه خودشان در اين نظام مسئوليت داشته اند، حق ندارند تا قيافه اپوزسيون به خود  بگيرند، افزود: اگر هم قرار است انتقادي صورت بگيرد نبايد همراه با تهمت، غيبت و اهانت باشد بلکه نقد بايد دلسوزانه بوده و در كنار انتقادات، نكات مثبت را در نظر گرفته شود و از خدمات كساني كه صادقانه خدمت مي كنند، تقدير شود، چرا که در غير اينصورت اينها هم در حقيقت ادامه دهنده راه فتنه گران هستند.

وي با بيان اينكه در واقع اينها هم به دنبال فتنه بوده و در قالبي ديگر به دنبال فتنه گري هستند، اظهار كرد: هركس در مسير خواست دشمن چه از روي جهل با عداوت حركت كند در حقيقت ايجاد فتنه مي كند.

مجتهد شبستري با اشاره به اينكه بيانات مقام معظم رهبري پرده از روي چهره فتنه جديد كه برخي به دنبال رقم زدن آن بودند، برداشت، گفت: اميدواريم مردم با بصيرت و تبعيت كامل از فرمايشات مقام معظم رهبري كه هميشه چراغ راه بوده است، پاسخ قاطعي به فتنه گران جديد بدهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.