فتنه مجازی/ تبلیغ سران فتنه در صفحات مجازی منسوب به چهره های اصلاح طلب + تصاویر
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
شناسه : 267310
2

برخی چهره ها در میاندوآب، اقدامات خود را همسو با کمیته احیای جریان فتنه برای تطهیر فتنه گران شروع کرده اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در حالی که در ماه های اخیر، اقداماتی برای تطهیر چهره فتنه گران انجام می گیرد و به گفته جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه، از چند ماه قبل یک جریان سازمان‌دهی شده و یک کمیته‌ برای احیای جریان فتنه و ملتهب کردن فضای سیاسی کشور تشکیل شده که می‌خواهد جای متهم و مدعی را در موضوع فتنه عوض کند، برخی چهره ها در میاندوآب نیز اقدامات خود را برای تطهیر فتنه گران شروع کرده اند.

در همین زمینه صفحه اینستاگرام منسوب به چهره اصلاح طلب در میاندوآب، همسو با جریان فتنه، تصاویری از فتنه گران و سران فتنه منتشر کرده است و بعضا مواردی نیز در خصوص سران فتنه و تطهیر چهره آنان در شبکه های اجتماعی از سوی افراد مختلف منتشر می شود.

این اقدام وی و انتشار تصاویر سران فتنه از آنجایی که این افراد از چهره های شاخص و اصلی ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در انتخابات بوده، با اعتراض و ابراز تاسف کاربران متعدد در فضای مجازی مواجه شده است.

فتنه 88 یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های ایجاده شده برای نظام بود که همه اسناد می‌گوید اردوکشی‌های خیابانی در جریان فتنه از قبل طراحی شده بود و اقدامی که فتنه گران در 88 انجام دادند از این جهت قابل تامل است که خسارت های ناشی از آن آنقدر گسترده و بالا می باشد که این بزرگ بودن گناه فتنه گران و جبران ناپذیر بودن آن در کلام رهبر انقلاب بارها تکرار شده است.

رهبر معظم انقلاب در مورد فتنه 88 می فرمایند: ” فتنه، فتنه‌ی بزرگی بود. من به شما عرض کنم؛ چند سالی که بگذرد، آن وقت قلمهای بسته شده‌ی آگاهان بین‌المللی روان خواهد شد، باز خواهد شد، خواهند نوشت.” “چه توطئه‌ی بزرگی پشت فتنه‌ی سال 88 بود. این فتنه خیلی چیز مهمی بود، قصدشان خیلی قصد عجیب و غریبی بود؛ در واقع میخواستند ایران را تسخیر کنند.”

و در جهت یادآوری به این افرادی که به دنبال تطهیر چهره فتنه گران و سرانه فتنه هستند باید گفت که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی که سال گذشته داشتند، در پاسخی صریح و قاطعانه به کسانی که آن زمان در راستای تطهیر چهره سران فتنه بحثی به نام “آشتی ملی” مطرح می کردند، از حریم حقوق ملت ایران دفاع کرده و طومار کسانی که می خواهند، خیانت فتنه گران را که با همدستی فرقه ضاله بهاییت، منافقین سلطنت طلبان آمریکا و صهیونیست ها حاکمیت ملت را به لبه پرتگاه برده بود، در هم پیچیدند، تا آمال و آرزوهای خود را در زباله دان تاریخ معاصر دنبال کنند.

ایشان همچون همیشه، با رویکردی انقلابی، صریح و بی پرده فرمودند: «یک عده‌ای تعبیر «آشتی ملی» را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟

بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند.»

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.