فتنه خط قرمز انقلاب است/ حماسه 9 دی، طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۸:۵۰
شناسه : 270086
11

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت :فتنه خط قرمز انقلاب است و فتنه و فتنه گران علیه نظام و انقلاب بودند و هر کس از آنها حمایت کند در واقع علیه نظام وانقلاب و ولایت است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی امروز در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی که توسطه حوزه مقاومت بسیج شهید بروجردی گوگ تپه میاندوآب برگزار شد، با اشاره به اقداماتی که قبل از انتخابات سال 88 توسط برخی افراد انجام گرفته بود، اظهار کرد: دشمنان از فتنه گران به عنوان افراد خود نام بردند ولی این افراد در داخل کشور هیچگاه از حمایت دشمنان اعلام برائت نکردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه طراحی فتنه 88 مربوط به قبل از انتخابات بود، افزود: قبل و روز برگزاری انتخابات سال 88 مسائلی طرح شد که نشانگر توطئه و فتنه بود و افرادی مانند سوروس به عنوان پدر انقلاب های مخملی، قبلا تجربه استفاده از بستر انتخابات را داشت و دشمنان نیز انتخابات را بهترین فرصت برای توطئه علیه انقلاب انتخاب کرده بودند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 مربوط به دعوای دو کاندیدا و دو فرد نبود؛ گفت: فتنه ۸۸ در واقع دوقطبی نظام استکباری و نظام اسلامی بود که متاسفانه عده ای در جناح استکبار قرار گرفتند.

مولودی با تاکید بر اینکه فتنه خطر قرمز انقلاب است، تصریح کرد: فتنه و فتنه گران علیه نظام و انقلاب بودند و هر کس از آنها حمایت کند در واقع علیه نظام وانقلاب و ولایت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه فتنه گران خیانت های بزرگی به نظام، انقلاب و کشور و ولایت کردند، افزود: مردم در 9 دی مقابل فتنه گران ایستاد و برای همیشه طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی نشانگر حماسه بصیرت و روح انقلابی گری ملت ایران اسلامی بود، اظهار کرد: مردم در حماسه 9 دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران زده و به دنیا اعلام کردند که پشت سر کشور، نظام، انقلاب و ولایت فقیه بوده و اجازه توهین به مقدسات را به کسی نمی دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.