فتح خرمشهر معادلات نظامی دنیا را به هم زد
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۳
شناسه : 294432
6
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: فتح خرمشهر، انجام ناشدنی ها بود و  تمام معادلات نظامی دنیا را به هم زد و موازنه قدرت را تغییر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ صبح امروز در نشست بصیرتی در کارخانه قند میاندوآب به مناسبت روز ایثار و مقاومت، گفت: فتح خرمشهر تمام معادلات نظامی دنیا را به هم زد و موازنه قدرت را تغییر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه بر اساس معادلات نظامی دنیا، فتح خرمشهر ممکن نبود، افزود: عملیات فتح خرمشهر در هیچ معادله نظامی نمی گنجید و امروز نیز کارشناسان نظامی دنیا به دنبال دست یابی به فرمول فتح خرمشهر هستند.

وی با اشاره به اینکه وحدت و اتحاد رمز پیروزی  و فتح خرمشهر بود، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در عملیات فتح خرمشهر با اتحاد کلمه و با توکل بر خداوند متعال در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و حماسه مقاومت و ایثار را خلق کردند.

پالهنگ در ادامه با تاکید بر بصیرت و هوشیاری، تصریح کرد: دشمن به دنبال نفوذ و تحمیل اراده خود بوده و برای دست یابی به اهداف خود دست به انواع توطئه ها می زند و در مقابل توطئه نفوذ دشمن باید مقاومت مالک اشتری و بصیرت عمارگونه داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به موضوع انتخابات اشاره کرد و با تاکید بر مشارکت حداکثری، گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است و هر کس وظیفه دارد در راستای حضور و برگزاری پرشور انتخابات قدم بردارد.

وی افزود: هر رای یک مشت و تیری به سمت دشمنان است و توطئه خناسان را خنثی می کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.