فاصله گذاری را جدی نگیریم، کرونا دوباره گسترش می یابد
۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۳۰
شناسه : 288952
5

ایرج حریرچی گفت: مردم فاصله گذاری را رعایت کنند چرا که شهرهایی داشتیم که مجددا به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم رعایت پروتکل ها با یک افزایش شدید بیماری مواجه شدند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، معاون کل وزیر بهداشت امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم، اظهار کرد: کم توجهی مردم به فاصله گذاری اجتماعی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مهمترین عوامل شیوع موج جدید کرونا در کشور است.

ایرج حریرچی با بیان اینکه شهرهایی داشته ایم که با روند کاهش بستری بیماران روبرو بودند ولی دوباره با خیز بیماری مواجه شدند، افزود: به مردم تذکر می دهیم که فاصله گذاری را رعایت کنند چرا که شهرهایی داشتیم که مجددا به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی و عدم پوشش ماسک و عدم رعایت پروتکل ها با یک افزایش شدید بیماری مواجه شدند.

وی به وضعیت شهرستان میاندوآب در مبارزه با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: در شهرستان میاندوآب اقدامات مناسب و خوبی  در زمینه جلوگیری از شیوع غیرعادی و پیک بیماری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام گرفته است و این روند باید ادامه پیدا کند.

معاون کل وزیر بهداشت تصریح کرد: ظرفیت تخت های شهرستانی و تحصصی درمانی کامل بوده و برخی نواقص نیز بود که تلاش می کنیم آنها را رفع کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.