فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب در دهه فجر افتتاح می شود
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
شناسه : 278912
4

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از افتتاح فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) و 11 پروژه دیگر در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.

پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی به مردم، طرح هایی را در بخش بهداشت و درمان در دستور کار قرار دادیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به افتتاح تعدادی پروژه همزمان با دهه مبارک فجر، افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد 12 پروژه عمرانی خدماتی، درمانی و بهداشتی بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) نیز در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد، گفت: با بهره برداری از فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) تعداد تخت های بیمارستانی افزایش یافته و تعداد اتاق های عمل نیز به 17 اتاق افزایش می یابد.
حیدری تصریح کرد: کلینیک تخصصی و کلینیک ویژه تشخیص بیماران سرطانی نیز به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
وی افزود: تجهیز و بهسازی اتاق های عمل بیمارستان عباسی، مرکز خدمات جامع سلامت روستای سرچنار، کوی قره ورن و پایگاه بهداشتی حاشیه شهر لیلان چایی واقع در مساکن مهر، چهار باب خانه بهداشت روستایی و مرکز فوریت های پزشکی خیرساز للکلو از دیگر طرح هایی است که به بهره برداری می رسد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از آغاز عملیات اجرایی مرکز فوریت پزشکی محور تبریز – میاندوآب نیز خبر داد.
حیدری اظهار کرد: برای احداث و اجرای این 12 طرح بیش از 300 میلیارد ریال و برای تجهیز آنها نیز 300 میلیارد ریال هزینه می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.