فاز اول مسکن مددجویی بهزیستی در میاندوآب افتتاح شد
۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
شناسه : 295253
6
با حضور جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی؛ با حضور جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان شهرستانی، فاز اول مسکن مددجویی بهزیستی در میاندوآب افتتاح شدند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم افتتاح این طرح ها امروز با حضور سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده منطقه انتظامی و اعضای شورای تامین شهرستان در روستای نصیرکندی میاندوآب برگزار شد.

این مسکن مددجویان بهزیستی با همکاری قرارگاه خاتم(موسسه امین) و بسیج سازندگی میاندوآب و سازمان بهزیستی امروز در روستای نصیرکندی افتتاح شد.

به گفته موسی تقی زاده، مسئول بسیج سازندگی سپاه میاندوآب ریال ۱۱ واحد مسکن مددجویی بهزیستی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در میاندوآب با مساحت زیربنا به طور متوسط ۶۰ مترمربع در دست احداث است که از این تعداد پنج واحد با همکاری بهزیستی، بنیاد مسکن، بسیج سازندگی میاندوآب و از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) احداث می شوند و شش واحد دیگر نیز با همکاری قرارگاه خاتم(موسسه امین) و بسیج سازندگی میاندوآب در حال احداث هستند که در فاز اول دو واحد امروز به بهره برداری رسید.

امروز هم چنین جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی و هئیت همراه از سوله ورزشی حوزه مقاومت شهید چابک چهاربرج نیز بازدید و به درخواست شهرداری این شهر نیز از برخی مناطق این شهر در راستای محرومیت زدایی بازدید کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.