غدیر نباید مظلوم بماند/ به استانداری می روم تا برای میاندوآب شهردار انتخاب کند/ شورای شهر، استقلال فکری ندارند/ 3 ماه انتخاب شهردار طول بکشد وای به حال پروژه ها/سکوت جوامع بین المللی در مقابل کشتار مسلمانان میانمار، نشان دهنده ماهیت مدعیان حقوق بشر است
۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
شناسه : 265373
3

 امام جمعه میاندوآب گفت:  مسئولان به موضوع انتخاب شهردار ورود پیدا کرده و بنده هفته آینده به استانداری می روم و می گویم که شما برای ما شهردار انتخاب کنید، ما در شهرمان نمی توانیم شهردار انتخاب کنیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به کشتار مسلمانان میانمار و سکوت جوامع بشری در قبال آن، اظهار کرد:امروز داعیه داران حقوق بشر و کسانی که خود به بشر اعتقاد نداشته و بزرگترین ناقض حقوق بشر بوده و مدافع حقوق بشر در دنیا شده اند .

امام جمعه میاندوآب افزود: این مدعیان حقوق بشر با امپراطوری رسانه ای خود جای حق و باطل و شهید و جلاد را عوض کرده و به دنیا معرفی می کنند ولی این را بدانند که پیروزی نهایی با حق است و باطل از بین رفتنی است.

وی با اشاره به اینکه باید از نیروهای جوان و باانگیزه در مناصب مدیریتی استفاده کرد، گفت:  باید از تجربیات افراد با تجربه و نیروی جوان و با انگیزه در مناصب مدیریتی استفاده کرد و این را در نظر داشت که بهترین روش مدیریت، نیروی جوان، انقلابی و خستگی ناپذیر است.

حسن زاده در ادامه به موضوع عدم انتخاب شهردار میاندوآب اشاره و تصریح کرد: یک سال است میاندوآب شهردار ندارد و عده ای به جان هم افتاده اند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه نتیجه عدم انتخاب شهردار این می شود که حتی یک چراغانی کوچک برای غدیر در شهر توسط شهردار انجام نگیرد، اظهار کرد:  چند بار پیگیر نصب چراغانی جزیی در مقابل مصلی برای روز عید غدیر بوده ایم ولی گفته اند شورا باید دستور دهد.

وی با اشاره به اینکه یک ماه است که تذکر می دهم تا شهردار هرچه سریعتی انتخاب شود، گفت: مردم معطل شورا و شهردار نشده و به کارهای خود برسند و به کوچه ها و خیابان های خود برسند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه نباید کاری کرد که مردم از شما روی گردان شوند و مردم رای داده اند تا هر چه سریعتر شهردار شهرشان انتخاب شود، اظهار کرد: نخستین حرف شورا این بود که شهردار را انتخاب می کنند ولی اینها استقلال فکری ندارند و اکنون باید از آنها پرسید که آیا انتخاب شهردار میاندوآب از انتخاب شهردار تهران سخت تر است؟ این وضعیت فعلی میاندوآب خیانت به مردم و شهر است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه چرا فرماندار و نمایندگان شهرستان به موضوع ورود پیدا نمی کنند، تصریح کرد: آیا همیشه تنها باید من موضع گیری کنم؟ مسئولان به موضوع ورود پیدا کرده و بنده هفته آینده به استانداری می روم و می گویم که شما برای ما شهردار انتخاب کنید، ما در شهرمان نمی توانیم شهردار انتخاب کنیم.

وی افزود: اکنون اگر انتخاب شهردار سه ماه طول بکشد وای به حال پروژه ها و آن موقع فردا پروژه ها و کارها چگونه پیش خواهد رفت؟

حسن زاده هم چنین با بیان اینکه متاسفانه فضای شهر ما آلوده بوده و این به ضرر مردم است، اظهار کرد: موضوع شهردار واقعا یکی از معضلات ماست ومردم نیز از شورای شهر توقع دارند تا هر چه سریعتر شهردار انتخاب شود، مگر می شود شهری یکسال بدون شهردار باشد؟

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه تجربه نشان داده که هر کس شهردار شود، نمی تواند بیش از شش ماه دوام بیاورد، گفت: در این شهر اگر کسی بخواهد کار کند، اجازه نمی دهند و امروز نیز هنوز مدتی نگذشته، تقابل فکری شروع شده است.

وی با بیان اینکه آیا در بین این 270 هزار نفر جمعیت میاندوآب، یک شهردار پیدا نمی شود، افزود: زمانی می خواستند، عبداللهی شهردار سابق را عوض کنند و اعضای شورای شهر به پیش من آمده و گفتند که این کار را می خواهیم بکنیم، من به آنها گفتم که برای برداشتن عبداللهی از بالا برای شما دستور آمده است و همان آدم ها نیز بین شما تفرقه می اندازند و به چند نفر شما پیشنهاد شهرداری را می دهند و همانگونه هم شد و نتیجه آن شهر بدون شهردار شد.

حسن زاده تصریح کرد: پیشنهاد می کنیم تا شورای شهر میاندوآب را به هفت بخش تقسیم کرده و هر کدام شهردار یک بخش شوند تا ما از این وضعیت خلاصی یابیم و مردم نیز از استانداری درخواست شهرداری کنند و بگویند که شهر ما نمی تواند خودش شهردار انتخاب کند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تاکید بر گرامیداشت عید سعید غدیرخم و با بیان اینکه متاسفانه از یک ماه و حتی 40 روز قبل از محرم، مردم برای عزاداری ماه محرم آماده می شوند و در این میان عید غدیر را به فراموشی می سپارند، اظهار کرد: اگر غدیر فراموش شود، در آن صورت عاشوراها تکرار می شوند.

وی افزود: عید غدیر، عید الله اکبر است و مسئولان و اقشار مختلف مردم باید نسبت به این عید و گرامیداشت عید سعید غدیر خم توجه داشته باشند و از این موضوع غفلت نکنند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.