غبارروبی 300 مسجد میاندوآب در آستانه ماه مبارک رمضان
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۱۲
شناسه : 274154
3

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب از غبارروبی بیش از 300 مسجد این شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و همزمان با دهه آخر شعبان که به عنوان دهه تکریم و غبارروبی مساجد نامگذاری شده است، بیش از 300 مسجد در مناطق شهری و روستایی شهرستان میاندوآب  غبارروبی می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: این اقدام با همکاری مردم، هیئت امنا، پایگاه بسیج، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و روحانی مساجد انجام می گیرد.

وی گفت: این اقدام فرهنگی و اجتماعی، همه ساله در آستانه ماه مبارک رمضان انجام می گیرد و مردم  شروع به غبارروبی از مساجد می کنند.

نجفیان با اشاره به  فضیلت تمیز کردن مسجد، تصریح کرد: همانطور كه مومنين نظافت و پاكيزيگي را براي خانه خود مي پسندند، باید محيط مقدس مسجد را كه عبادتگاه بندگان خالص خداست، مي بايست پاك و نظيف نگه دارند و در ماه مبارک رمضان نیز به طور طبیعی، تعداد حضور مردم در مساجد افزایش می یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب  با بیان اینکه مساجد در دین مبین اسلام از اهمیت فراوانی برخوردارند، اظهار کرد: مسجد خاستگاه انقلاب بوده و سنگر و محل تبلیغ دین هستند و باید این سنگرها را حفظ کرد و باید با ارتباط با جوانان و نوجوانان، آنها را به سمت کانون ها و مساجد کشاند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.