عیدی ۴۲۰ میلیون‌تومانی به مددجویان کمیته امداد میاندوآب
۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 317663
3
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خبر داد: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: به مناسبت سال نو ۸۰ سبد کالایی ۴۰ میلیون ریالی و حدود یک میلیارد ریال نیز به‌صورت نقدی عیدانه توسط یک فرد خیر و نیک‌اندیش بین خانوارهای مددجوی زیرپوشش این نهاد توزیع شد.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: به مناسبت سال نو و ماه مبارک رمضان، یکی از خیرین میاندوآبی ساکن ارومیه بسته‌های عیدانه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب تهیه و توزیع کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: توسط این فرد خیر و نیک‌اندیش ۸۰ بسته سبد کالایی عیدانه شامل بیش از ۱۰ قلم کالا از جمله برنج، قند، گوشت، خرما، چای و حبوبات برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب تدارک و به آنها اهدا شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر کدام از این بسته‌ها ۴۰ میلیون ریال است، افزود: در مجموع برای تهیه این بسته‌ها سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط این فرد خیر و نیک‌اندیش هزینه شده است.

چوپان نژاد با اشاره به اینکه حدود یک میلیارد ریال نیز به‌صورت نقدی توسط این فرد خیر به خانواده‌های نیازمند در قالب عیدی هدیه داده شد، تصریح کرد: در مناسبت‌های خاص اقلام و بسته‌هایی برای مددجویان تحت پوشش تدارک‌دیده‌شده و بین خانواده‌های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب، چهاربرج و باروق توزیع می‌شود که امسال نیز در آستانه عید نوروز بیش از ۵۰۰ بسته بین مددجویان توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با تقدیر و تشکر از ستاد خیرین و کمک‌های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته‌اند و امیدواریم همیشه یارویاور ما باشند.

چوپان نژاد افزود: از اقشار مختلف مردم و خیرین می‌خواهیم تا همچنان ایتام و خانواده‌های بی‌بضاعت را فراموش نکرده و آنها را از اعطای کمک‌های مادی و معنوی خود بی‌بهره نکنند.

نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس و دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه را در بخش‌هایی عهده‌دار شدند و در این میان به‌تنهایی و یا با همکاری سایر نهادها از جمله سپاه، بسیج، خیرین و مردم به یاری محرومان جامعه می‌شتابند که از آن جمله می‌توان به اهدای جهیزیه، ساخت مسکن و تهیه اقلام موردنیاز اشاره کرد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.