عمق دفاع استراتژیک ایران تا بالای سر اسراییل رسیده/امنیت و اقتدار ما مرهون درایت مقام معظم رهبری و خون شهداست
۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
شناسه : 265697
11

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: عمق دفاع استراتژیک ایران تا بالای سر اسراییل رسیده و امروز خط مقدم ما، پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی قرار دارد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار عماد خیری در مراسم یادواره پایگاه شهدای روستای کانیه سر در سخنانی با تاکید بر اینکه باید قدردان خون شهدا باشیم، اظهار کرد: امنیت واقتدار امروز ما مرهون تدابیر مقام معظم رهبری و خون شهداست و باید این ثبات و امنیت را که در هیچ جای دنیا وجود ندارد، قدردان باشیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه مدافعان حرم، کیلومترها فراتر از مرزهای ایران اسلامی از امنیت و اقتدار ما دفاع می کنند، افزود: عمق دفاع استراتژیک ایران تا بالای سر اسراییل رسیده و امروز خط مقدم ما، پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ریشه فرهنگ ما برگرفته از مکتب عاشوراست، گفت:  ما هر چه داریم از مکتب امام حسین (ع) است  و باید در مقابل زر و زور و ظلم ایستاد و مقاومت کرد و راه شهدا و شهدای مدافع حرم را ادامه داد.

خیری با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال نفوذ و توطئه هستند، تصریح کرد: دشمنان با هجمه های فرهنگی به دنبال نفوذ در بین جوانان ما هستند و باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار و آگاه بود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه جوانان امروز ما کمتر از جوانان اول انقلاب و دفاع مقدس نیستند، اظهار کرد: شهید حججی نمونه ای از این رویش های انقلاب و جوانان امروزی بود و نمونه های آن امروز فراوان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان می خواهند با تفرقه افکنی، وحدت واتحاد را خدشه دار کنند، افزود: باید در مقابل توطئه نفوذ، اختلاف افکنی دشمنان هوشیار بود و بصیرت داشت.

خیری هم چنین با تاکید بر اینکه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و برای تحقق شعار سال تلاش کنمی، گفت: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید و اشتغال تلاش کرد و وظیفه اقشار مختلف مردم در این زمینه مهم است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.