عمامه گذاری ۱۵ نفر از طلاب حوزه علمیه در میاندوآب/۱۲ هزار پرس غذا در بین مردم  و نیازمندان توزیع می شود
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۳۹
شناسه : 301472
4
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: امسال در روز عید غدیر خم، 15 نفر از طلاب حوزه علمیه ملبس به لباس مقدس روحانیت شده و در راستای اطعام غدیری در این ایام بیش از 12 هزار پرس غذا در میاندوآب توزیع می شود.
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: عید سعید غدیرخم، عیدالله اکبر،روز ولایت و روز امیرالمومنین (ع) است و این روز باید گرامی داشته شود.

امام جمعه میاندوآب افزود: در همین راستا در میاندوآب نیز برنامه های خوبی در شهر و روستاها تدارک دیده شد و در شهرها و روستاها به همراه گروههای جهادی، حرکت های خوبی شروع شد.

وی با اشاره به  سنت های حسنه مانند اطعام، گفت: در راستای اطعام غدیری نیز در این ایام بیش از ۱۲ هزار پرس غذا در بین مردم  و مستمندان توزیع می شود.

حسن زاده به برگزاری ویژه برنامه عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه در میاندوآب نیز اشاره  و تصریح کرد: امسال در روز عید غدیر خم، ۱۵ نفر از طلاب حوزه علمیه ملبس به لباس مقدس روحانیت می شوند.

امام جمعه میاندوآب افزود: این مراسم با حضور نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و مسئولان شهرستانی و منطقه ای و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.