«علی احمدی» از میاندوآب راهی بهارستان شد
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۱۱
شناسه : 317056
5
«علی احمدی» با کسب اکثریت آرا از حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به بهارستان راه یافت.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، «علی احمدی» در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست با کسب اکثریت آرا از حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق به مجلس راه یابد.

علی احمدی توانست با کسب ۳۳ هزار و ۴۴۶ رأی، منتخب مردم شهرهای میاندوآب باروق و چهاربرج در مجلس دوازدهم شود.

از مجموع ۹۶ هزار و ۷۲۹ آرای این حوزه انتخابیه بعد از علی احمدی، جهانبخش محبی‌نیا با ۲۶ هزار و ۶۱۳ رأی، حسین فرج زاده ۱۷ هزار و ۹۵۹ رأی، معصومه خلیل‌زاده ۶ هزار و ۶۹۰ رأی و فریدون فائضی‌نیا ۲ هزار و ۶۲۷ رأی بیشترین رأی را کسب کردند.

در این حوزه انتخابیه محراب محمدی با یک هزار و ۶۲۳ رأی، صادق حسن‌نژاد با یک هزار و ۵۴۱ رأی، جمشید داس زرین با یک هزار و ۳۴۰ رأی، صفر آقایی با یک هزار و ۲۷۸ رأی، علیرضا اسماعیلی با ۸۳۷ رأی، حسین جعفری با ۷۳۱ رأی، عبادالله اسماعیل‌پور با ۵۵۶ رأی، زینب جوانشیر با ۵۰۱ رأی، رحمان نعمتی با ۲۴۶ رأی، عزیز شکریان با ۲۱۴ را، توحید عزیزی با ۱۳۹، مصطفی عباسی با ۱۳۱ رأی، علی نوروزی با ۸۸ رأی، فردین تاروردیزاده با ۷۱ رأی، ایرج عباس‌زاده با ۴۰ رأی، وحید پورقنبر با ۳۲ رأی و مهدی نجف‌زاده با ۲۶ رأی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.