علت اصلی مشکلات، دوری از قرآن است/ نباید از فیوضات و برکات ماه رجب غافل شویم
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
شناسه : 293151
7
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: ماه رجب مقدمه برای وصال و استغفار است و باید گرامی داشته شود و از برکات آن استفاده شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن ماه رجب، اظهار کرد: رجب ماه بزرگ و مبارکی است که فیوضات و برکات فراوانی دارد و نباید فضیلت آن را به بوته فراموشی سپرد زیرا در میان ماههای دوازده ‏گانه تنها و بدون ائتلاف با ماههای دیگر از حرمت و قداست ‏برخوردار است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به عظمت و بزرگی ماه رجب، افزود: رجب نام نهری است در بهشت از شیر سفیدتر و از عسل شیرین تر، هر که یک روز رجب را روزه دارد البته از آن نهر بنوشد.

وی با بیان اینکه پیامبرگرامی اسلام در ماه مبارک رجب به پیامبری مبعوث شدند، گفت: این و سایر وقایع مهم مانند معراج نیز در این ماه اتفاق افتاده که نشان دهنده اهمیت ماه رجب است.

حسن زاده با اشاره به اهمیت روزه در این ماه، تصریح کرد: ماه رجب مقدمه برای وصال و استغفار است و باید گرامی داشته شود و از برکات آن استفاده شود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اهمیت معنویت، اظهار کرد: معنویت یکی از رموز و عوامل ماندگاری امام راحل(ره) و حاج قاسم سلیمانی در تاریخ است.

وی با تاکید بر انس با قرآن کریم، افزود: قرآن راه کار همه مشکلات را بیان کرده است و اگر در جایی مشکلی داریم دلیل آن فاصله گرفتن از قرآن کریم و توصیه های آن است.

حسن زاده افزود: اگر انسان با قرآن مانوس شود در آن صورت مکر و حیله و نیرنگ و… در وی نخواهد بود.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با اشاره به روز اقتصاد مقاومتی، بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی توسط مسئولان تاکید کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.