علت آتش‌سوزی اتوبوس مسافربری در دست بررسی است
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۲۷
شناسه : 313868
2
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب: رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب گفت: دلیل آتش گرفت اتوبوس مسافربری تهران - میاندوآب در دست بررسی بوده و پس از اخذ گزارش‌های نهایی، اطلاع‌رسانی می‌شود.
پ
پ

علی سولدوزیان در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به حادثه آتش‌سوزی اتوبوس مسافربری میاندوآب – تهران، اظهار کرد: به‌محض اطلاع‌یافتن از این حادثه، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته و تنها خسارات مالی وارد شده است، افزود: با اقدام به‌موقع، تمامی مسافران از اتوبوس خارج شدند؛ ولی اتوبوس در آتش سوخت.

وی تصریح کرد: مسافران این اتوبوس نیز با اتوبوس جایگزین دیگری راهی مقصد شدند.

سولدوزیان هم چنین در مورد دلیل این حادثه نیز به خبرنگار ما، گفت: دلیل این حادثه در دست بررسی بوده و پس از اخذ گزارش‌های نهایی، اطلاع‌رسانی می‌شود.

اتوبوس تهران – میاندوآب شب گذشته در اتوبان تبریز – زنجان دچار آتش‌سوزی شده و در آتش سوخت.

به گفته سرهنگ حبیب آبراهه سرپرست پلیس‌راه آذربایجان شرقی به خبرنگاران، این اتوبوس اسکانیا ۱۳ سرنشین داشت که نقص فنی موتور آن موجب آتش‌گرفتن موتور و سرایت حریق به کل اتوبوس شد.

هم چنین وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی نیز در این زمینه به خبرنگاران گفت: در این حادثه یک نفر بر اثر پیچ‌خوردن پا حین فرار دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان هشترود انتقال یافت.

اتوبوس از تهران به مقصد میاندوآب در حرکت بود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.