عقیدتی و سیاسی ارکان هدایتگر سپاه است
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
شناسه : 294104
12
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: عقيدتي و سياسي دو رکن هدايتگر سپاه بوده و در هدایت و راهبری توفیقات سپاه نقش ویژه ای ایفا کرده است.
پ
پ

حجت الاسلام عسگر امامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فرارسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی، سیاسی در سپاه ، اظهار کرد: عقیدتی و سیاسی دو رکن هدایتگر سپاه بوده و در هدایت و راهبری توفیقات سپاه نقش ویژه ای ایفا کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی همه  جانبه ای است که علم مدرسان و معلمان را در جبهه های حق علیه باطل و عرصه های مختلف علمی و عملی به نمایشگاه موفقیت ها تبدیل کرده است.

وی گفت: این هفته فرصتی مغتنم برای تقدیر از تلاش ها و رشادت های معلمان و مربیانی است که مانند شمع فروزان خود را در راه هدایت و بصیرت جوانان و نوجوانان این جامعه اسلامی قرار داده اند.

امامی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه، دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار داد، تصریح کرد: دیدار و تجلیل از ائمه جماعات مساجد، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی و برگزاری نشست های مجازی از جمله این برنامه ها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه بیش از ۱۰ عنوان برنامه به این مناسبت پیش بینی شده است، اظهار کرد: این برنامه ها و نشست ها به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، با رویکرد مجازی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.