عقد قرار داد برای مناسب سازی و آسفالت معابر ۱۳ روستای میاندوآب
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
شناسه : 304028
3
معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار میاندوآب خبر داد؛ معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار میاندوآب گفت:برای مناسب سازی و آسفالت ۱۳ روستای میاندوآب عقد قرارداد شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر سلمان زاده،در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت ریزی معابر روستای ولی آباد به خبرنگاران گفت: آسفالت معابر روستایی از خواسته های برحق مردم است، در این راستا برای مناسب سازی و آسفالت ۱۳ روستای میاندوآب عقد قرارداد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار میاندوآب افزود: از این تعداد آسفالت معابر شش روستا شامل یقینعلی تپه، حاصل قوبی افشار، گاومیش گلی، اوچ تپه کرد، حیدرآباد و قاریاغدی به پایان رسیده و روستای ولی آباد نیز در حال اجرا است.

وی گفت: قیر مورد نیاز در این پروژه ها از محل قیر رایگان سهمیه سال ۱۴۰۰تامین شده است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی و همکاری دهیاران و بنیاد مسکن در اجرای زیر سازی معابر، در مابقی روستاها نیز این پروژه عملیاتی خواهد شد.

سلمان زاده با اشاره به آسفالت معابر روستای ولی آباد، تصریح کرد: پروژه آسفالت معابر روستای ولی آباد در قرارداد اولیه پنج هزار مترمربع و اعتبار ۹۴ میلیارد ریال ذکر شده است که تا ۲۵ درصد نیز امکان افزایش سطح آسفالت معابر پیش بینی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار میاندوآب افزود: از دهیاران و روستاییان انتظار داریم برای افزایش سرعت عملیات همکاری لازم را با بنیاد مسکن داشته و با جدیت نسبت به اجرای طرح های هادی اقدام نمایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.